Gå til innhold

akupunktur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar modningsakupunktur og har gjort det noen ganger nå, er i uke 38.

Jeg merker jo endringene i kroppen, dvs tegnene at kynnere forbereder kroppen min på en annen måte enn forrige gang.

Jeg har fått konstatert av jordmor forrige uke at jeg er moden, så da vil jeg tro at akupunkturen er med på å hjelpe det tøye og strekke seg, pluss så håper jeg at den forebyggende akupunkturen gjør fødsel lettere og perioden etter fødsel bedre (trekker seg fortere sammen).

Det er iallefall ikke vondt, og kan ikke gjøre noen skade tenker jeg, men man merker jo ikke store forskjellen der og da:-)

Det finner man ut under fødsel og etter fødsel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ble du sjekket om du var moden?

tar oxo modnings a nå, gjort d 2ganger er i uke 37, har hatt noe bekkenløsning i begynnelsen som har kommet igjen nå på slutten, fikk en nål over symfysen nå sist da kjente j d murret ganske godt der nede, hun ble redd for at fødselen skulle settes igang men d skjedde ikke. men sa om neste uke når j skal dit så setter hun flere nåler der nede for da er d tryggere om fødselen skulle starte siden da er j i uke 38... for jo bare håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor undersøkte nedentil forrige torsdag, da kjente hun på mormunnen. Når man ikke er moden er den ca 5 cm lang og hard som en nesetipp. Min var ca 2 cm og myk som smør sa hun. Dessuten var den ca 3 cm åpen. Hun viste meg tegninger av dette, veldig artig!

Dermed kunne hun også kjenne hodet til babyen når hun kjente etter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...