¤mamma¤ Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Har ikke vært her inne så mye selv, men tenker stadig på hvordan det går med deg??? Vi var jo stort sett helt i "samme løype" når vi mistet... Håper det går bra! Gi en lyd fra deg:)
Sonata08 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei ¤mamma¤ !!! Så koselig at du tenker på meg:)) Jeg tenker ofte på deg også og bare venter på at jeg kan hoppe etter deg inn på 1. tri. Jeg tror kanskje det er noe på gang her. Testet positivt med CB seinest i dag (2 dager over ikm) !!!! Men brente meg litt forrige gang da jeg fikk svake positive tester og vips kom TR likevel. Var så skuffet. Nå er jeg litt usikker på om jeg tør slippe gleden løs. Testet supersvakt positivt for 5 dager siden og fortsatt er ikke streken knallblå (men likevel sterkere). Har ikke ømme bryster heller som jeg alltid pleier ha når jeg er gravid. Men til gjengjeld er jeg veldig kvalm og det har jeg vært siden fredag..... Skal teste på nytt i morgen tidlig med CB og har også en CB digital på lur (som vanlig godt utrustet). Hvordan går det med deg. Er du i 9. uke nå ? Tidlig UL ?
¤mamma¤ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Wohoo!! Men det er jo fantastisk, da er du jo gravid:)))) Håpe¤håpe¤ Ja, jeg er 9+2 i dag, og har allerede vært på to ul. Hadde en mini blødning, lik den jeg hadde da jeg mistet, så da ville gyn ta en ekstra titt- og alt så bra ut. Skal på ny ul 25.juni, sånn litt mer nøye og ta blodprøver etc. Har fått fødeplass på Ullevål, så det er jo digg. I tillegg har jeg endelig klart å få meg en ny jobb, og begynner på mandag! (Mistet jo jobben to dager før jeg hadde MA). Så nå er det litt bedre. Har vært seriøst dårlig, og kastet opp og vært kvalm, men det bedrer seg nå. Blir litt pes å fortelle at jeg er gravid på jobben, men det er bare et 6 mnd engasjement i utgangspunktet (som jeg håper på vil bli forlenget). Vel, det var jo strålende nyheter fra din side også))) Gleder meg til det er 100% sikkert!
Sonata08 Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Så flott at alt ser bra ut på UL ! Det er så betryggende å se at alt er som det skal. Spesielt med en trist historie i bagasjen. Gratulerer med ny jobb ! Må være tøft å komme i ny jobb og være kvalm og uggen.. Hva jobber du med ? Testomanen tok en negativ CB digital i går :-( og en veldig positiv CB vanlig i dag :-) Litt merkelig at CB dig var negativ 3 dager etter ikm så har ikke helt roen... Her senkes ikke skuldrene en millimeter før streken er mørke mørke blå og jeg er minst en uke over tiden. Er 4 dager over ikm i dag. Håper den sitter denne gangen !!!!
¤mamma¤ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Ja, jeg testet jo også negativt med CB digital, og positiv med CB vanlig...merkelig- og utrolig nedtur å få seg en "ikke gravid" melding!!! Men, du har jo positiv CB vanlig!!!! Wiiii- det er veldig spennende!! Gleder meg veldig til ny jobb, men gruer meg til å fortelle at jeg er gravid...iiiiik, men sånn er livet. Har veldig tydelig mage nå, og møtte naboen i går og det første hun sa var: "Neimen, venter dere en til?!?!" Det er foreløpig bare et 6mnd engasjement, så da har jeg mitt litt mer på det rene, selv om drømmen er at det skal bli forlenget, og det spørs jo med fødsel rett rundt hjørnet....Det er som prosjektleder i designbransjen. Hva med deg, hva jobber du med??
Sonata08 Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Så gøy at magen har begynt å synes !!! Men skjønner følelsene du har med jobben. Uansett blir det garantert ikke dårlig mottat:) Høres ut som du har en spennende jobb !! Jeg jobber i oljebransjen (på land). Er leder for en avdeling som styrer med å få fart på oljeproduksjonen. Varierer fra veldig gøy til litt for mye stress....men det gjelder vel de fleste. Fortsatt har jeg ikke helt roen på denne spiren min. Har tatt CB i dag og den blir liksom ikke mørkere. Tror jeg bare må slutte med denne testingen og heller få tatt noen blodprøver eller bestille en tidlig UL om to uker.
¤mamma¤ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 He he, jeg vat ALT om testing!! Jeg brukte i overkant av 35 tester i forrige periode (flau).....kunne bare ikke styre meg!! Fikk også tatt hcg blodprøver, og første UL da jeg var 7 uker på vei. Masse lykke til!! Blir rart å begynne i ny jobb igjen. Jeg begynte jo i ny jobb i september 2007 (rett fra mammaperm med førstemann), så rakk akkurat å lære folk å kjenne og gangen i arbeidet, for så å måtte slutte. Ganske pes... Nå er det nok et nytt sted, ny arbeids-stilling og masse å lære!! Men det gleder jeg meg til:) Håper svangerskapet ikke byr på noen problemer, slik at jeg kan gjøre en super innsats:) Høres bra ut med jobb i oljebransjen,- det er jo en stabil jobb, noe som er veldig betryggende med barn i huset! Alle jobber er vel som du sier, fra veldig gøy til veldig pes og kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå