Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Nå er jeg så fordømt drittlei av å gå gravid at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er varmt, det er tungt,vann i kroppen, jeg er blitt feit og lista er eviglang..Men nok om det. Har hørt at folk har brukt klyster til å få fart i sakene. Er det da hvilkensom helst avføringsprodukter?????? Tror jeg har brukt alle kjerringråd i boka ellers..Uten om klyster/ lakserolje osv. Har hørt man skal være forsiktig med det..men nå begynner jeg å bli så sykt desperat. Og ikke kom med at ungen kommer når den er klar osv.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Tror ikke klyster gjør susen, da det bare virker i nedre tarmregion. Derimot tror jeg at avføringstabletter eller lakserolje er mer effektive for å sette i gang fødselen. De virker nemlig på peristaltikken i tarmen og slike "kramper" i tarmsystemet kan muligens få fortgang på riene... Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Er du gått over tiden? Jeg var 11 dager over tiden da jeg tok en klyster (kjøpt på apotek). Jeg gjorde det fordi jeg hadde litt forstoppelse da Og den natta skjedde det. Om det var klysteren får jeg aldri vite. (jeg er dritglad for at jeg gjorde det da, for fødselen gikk så kjapt at jeg hadde aldri rukket å få det på sykehuset og da hadde det jo skjedd saker og ting...hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå