Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 ho vil ikkje vere me pappaen sin, kun meg. d blir veldig travelt i lengda.. trist for pappaen og at ho ikkje vil vere med han, ho hyylskrike..skal eg godta og takle at ho skrike med han? eg har veldig lett for å komme å "hjelpe"... ha pleid å la ho ligge på gulvet aleine, slik at ho ikkje skulle bli so oppmerksomhetssjuk, men no ha ho blitt d.. kun vere i armane mine.. skal ho få ligge der å sutre litt? e en smule sliten, so hadde vert fint med litt tips og råd for ei mor som ikkje får gjort noke husarbeid..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei Vi har det helt likt... Gutten min er 5 1/2 mnd, og det er kun meg han godtar... Jeg lar han ligge å suttre litt på lekematta, men går stort sett å bærer han... For å få gjort noe har jeg han i bæreselen mens jjeg rydder osv. Han sovner kun i den om dagen, så må gå rundt i 10 min til han sovner, og legger meg da på soffaen og løsner han fra selen... Er glad når han legger seg for kvelden, da kan jeg endelig hvile ryggen litt... Det er bare en fase, og vi får ta en dag om gangen...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 høres ut som ein heilt normal og frisk baby. dei er oppmersomheitssjuke mammadalter. vil de at ho skal vere meir med far må dei vere meir i lag, men det er då viktig at far faktisk ER med ho når dei er i lag, at dei kosar og har blikk kontakt, prater og ler litt, ikkje berre sitte med ho på armen, aktivitet er stikkordet her det er også stikkordet for deg og ho, bære, eller prate, gjere ting saman,leke på golvet, slik at ho får nok stimulans. dei sensar om du berre vil ha tid til deg sjølve og er kort og "pliktoppfyllande", då føler dei seg avvist. så å legge ho på golvet for at ho skal venne seg til det, vil ikkje gjere ho mindre oppmersamheitssjuk, heller det motsatte. gje plenti av stimulans slik at ho får det ho treng, då trives ho nok mykje bedtre på golvet etterpå dette er mine erfaringar, med mine born, men dei går jo og i ulike faser der dei treng meir, og er meir mammadaltete og vil ha meir kontakt, desse fasene dei kjem og går, og når dei treng litt ekstra bør ein gje litt ekstra, slik at dei og føler seg max bra og trygg også då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå