Gå til innhold

Dårlig hele dagen:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såkvalm hele dagen, kaster ikke opp

Men er bare dårlig kvalm uvel hele dagen... Sitter påjobb, klerer nesten ikke å jobbe. noen som har noe råd?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff føler med deg.

Få krysse fingra på at det gir seg etterhvert.

Har du prøvd å drikke blanding av farris og eplejuce.

Spis små men hyppige måltider, tørre kjeks.

Lykke til!!

Skrevet

Hei Takk for svar....

Går litt bedre nå....

Ja eplejus med farris kjempe godt, hjelper litt for kvalmen, spiser epler.....

Er du oxo plaget av kvalmen?

Blir litt bekymret nå jeg ikke er så dårlig på morgnen som jeg var for noen dager siden... Men kanksje normalt at de kommer ox går? Er 6+2 i dag var på UL i går så et bankende hjerte=)

Stoor klem=)

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja. Veier stadig for og imot å få meg en sykemelding. I går kveld var jeg skikkelig uggen. Har såvidt begynt å kjenne det i dag også, og håper det bare ikke blir like ille som i går.

Heldigvis er det værst når jeg kommer hjem. Men er sinnsykt trøtt og ukonsentrert også. Sånn sett hadde det kanskje vært greit å sykmelde seg. Synes bare det er så vanskelig uten å måtte fortelle det....

Har dessverre ikke mer råd enn det som allerede har kommet opp: hyppige små måltider. Synes maten smaker vondt også, jeg.

Vi får trøste oss med at det er et sunt tegn :) Er forresten 6+6 i dag..

LYKKE TIL og god bedring.

Skrevet

Ja maten smaker vondt!!!

Bare visse ting jeg klarer å spise, men går det opp og ned med deg og symtomene oxo?

Skrevet

Stikker innom fra 2tri. Akkurat sånn var jeg også i noen uker i 1tri... Det er helt forferdelig! Jeg hadde gitt MYE for "god, gammeldags morgenkvalme"! Det var ikke noe som hjalp for meg... Jeg prøvde å få i meg mat etter beste evne. Det eneste som funket hele perioden, var smågodt. Så jeg spiste mye smågodt. Ellers klarte jeg å spise en ting i et par dager, så gikk det absolutt ikke, og jeg måtte over på noe annet... *sukk* Mye frisk luft hjalp også. Prøvde å være hjemme fra jobb en dag, men var nøyaktig like kvalm da, så da gikk jeg like gjerne på jobb.

Men det går over! Plutselig en dag våknet jeg, og var ikke kvalm lenger... Dette var i uke ni. Og jeg har ikke vært kvalm siden.

Skrevet

Hei alle vakre gravide!

jeg har det også sånn , jeg er i uke 8 nå og har värt dårlig i en måned, kvalm, uvel, svimmel og ekstremt trött.

Jeg blir sånn kvalmesulten og må spise noe, men har ikke lyst på noenting! I dag skulle min tålmodige samboer lage mat fordi jeg sa jeg ble kvalm av å lage mat, og jeg ramset opp en rekke ingredienser jeg ikke ville ha i maten!! Ingen lett jobb for han, akkurat!

Puh! Jeg gleder meg til det går over, jeg får så dårlig samvittighet ovenfor samboer og min 3-årige sönn fordi jeg aldri er opplagt....huff...stakkars oss :)

Jeg tröster meg med at jeg er lykkelig gravid, noe av det vakreste i verden! Da blir det litt bedre...og med et knekkebröd..

Stå på! Snart er det over!

Skrevet

Hei Hei =)

Nesten godtå høre at vi er flere i samme situasjon, men ikke det at jeg unner noen dette. Jeg har vært skikkelig kvalm og uggen i litt over to uker. Er 8+0 idag. Og trøøøøtt siden ikm. Det som funker her er harde kalde nektariner (sånne uten hår!!!) eplejuice g faris er også godt. Å saltstenger å snack a jacks er genialt. Men kald frukt, nektariner meloner +++. Men jeg blirikke så mye bedre av det. Bare ikke verre i allefall =) hehe.

Håper at jeg bare har max en liten mnd igjen med dette. Men alt for den lille eller hva?!?! Hehe er lykkelig gravid og gleeeder meg sånn til de berømmte 12 er over!!!

Skrevet

Jeg er i uke 6+3 og har vært kvalm på morgenen i kun 2 dager. Etter et glass vann har det gått over. Jeg prøver å ikke stresse på morgenen og tenker at dette skal gå bra:)

Ikke bekymre deg for mye.

Skrevet

Hei igjen!!

Godt å høre at noe hjelper.

Jeg er 11+ 2 sliter også med sterk kvalme og oppkast.

Håper det gir seg snart. Ikke akkurat opptemistisk. Holdt på

9 månder med forrige svangerskap. Ikke lett m en 2 åring i hus

når formen er på bånn!

Klem

Skrevet

Ja, symptomene går opp og ned. Som i kveld f.eks. har jeg nesten ikke kjent noe kvalme mens i går var jeg superkvalm. Har ikke noe særlig mer matlyst i dag da men... Er visst vanlig at symptomer kommer og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...