line_n & sara Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 jeg er aldri innom de..går jeg glipp av noe?
petite fleur Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Er aldri innom krangle, men på anonymforumet er det ofte fart og spenning ;-)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Du går ikke glipp av noe..hehe..særlig ikke inne på krangleforumet. Er en del drittkasting på anonymforumet har jeg lagt merke til. Holder meg for det meste på skravle og småtroll 0-1 jeg=)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kikker innom anonymforumet innimellom. Det står litt andre ting der enn her på skravle, så det kan være litt spennede. Men jeg står over de typiske krangle/provosere-innleggene som kan komme der. Je ghar kikke tlitt på kranglesiden for å se hva det er og jeg syns det er så patetisk, og ikke minst merkelig det meste som står der. Rart at foreldre/kommende foreldre kan skrive så mye teit syns jeg...
solstråle69 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Er innom krangle "regelmessig". Synes faktisk det er flere interessante innlegg der enn på skravle. Drittkastingen er vel minst like stor på skravle som på krangle.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 innom anonym bare. krangle har jeg aldri vært på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå