Gå til innhold

Er i uke 20 og har bare kjent liv 1 gang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske bekymret, er i uke 20 og har enda ikke kjent liv. Var på ultralyd for to uker siden, da såg vi en liten jente som låg og koste seg.Og alt var i skjønneste orden. Dette er mitt tredjebarn, jeg kan ikke huske at det var så seint jeg kjente liv med de to andre. Det er 7 år siden sist fødsel. Er det andre som ikke kjenner noe særlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ingenting i veien med barnet,du merker det nok snart:)Er selv i uke 17 med nr 3 og har ikke kjent noe enda.Men på UL så vi en sprell levende gutt så det er vdel bare å smøre seg med tålmodighet:)

Skrevet

Jeg kjente ingenting før i uke 20 + 5 og da kom alt på en gang. Plutselig kjente jeg mye og barnefaren kunne også kjenne det utvendig :-) Tror ikke det er noe å bekymre seg for :-)

Skrevet

Jeg er vel 20 +0 i dag og jeg har først de to siste dagene kunnet si helt sikkert at jeg kjenner noe. Jeg er annengangs og trodde derfor at jeg skulle kjenne mer før dette.

Var på ul når jeg var 19 fullgåtte uker og så en flott baby som koste seg i magen..

Skrevet

Dette er min 4, og jeg har heller aldri kjent liv så sent som med denne. På u.l fant de ut at morkaken lå på magsiden foran livmoren, så det er derfor. Den demper bevegelsene fra henne. Men kjenner liv hver dag nå.

Skrevet

Er forøvrig 21+1 i dag- og det er kun siste uken at jeg tydeli kjenner liv hver eneste dag flere ganger om dagen.

Skrevet

Jeg er i uke 16, er 2 gangs. Har heller ikke kjent noe liv, noe jeg kanskje tror er liv, men det er veldig diffust og kan like godt være luft. Nå har jeg ikke kjent noe som helst på over en uke, men var på ul for 5 dager siden og der var det en aktiv krabat heldigvis:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...