Augustbarn Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Fashionbag eller DUO-bag? Noen som har erfaringer med disse?
MrsNina Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har ikke erfaring - men syns Fashionbag er utrolig fin
Augustbarn Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja enig, Tror jeg skal gå for den
mamman til juliprinsesse Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vi har kjøpt fashion bagen og den er veldig fin, og veldig enkel å ta av og på understelle i hvertfall. Kan vel ikke si så mye mer enn det siden den ikke er tatt i bruk enda :-) Lykke til med valget
Duracella Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjøpte fashionbagen, og er kjempefornøyd med den. Har ikke prøvd duo-bagen. Det som er knall med fashionbagen er at håndtaket til å løfte den i, er i selve kalesjen. Stødig og god å holde i, mye bedre enn de stroppene mange vogner har, de kan man jo knapt bære den i hvis babyen ligger oppi. Lett å montere på understellet og grei å bære. Supert!
togutter-08og10 Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Er ikke helt sikker på hva du mener med duobag. Jeg har fashionbag, ikke tatt i bruk enda, men gleder meg. Hvis du mener at duobag er den bagen du putter inni sportsvognen (så det blir en kombivogn og ikke duovogn er jeg med) Venninna mi har den, hun fikk beskjed i butiken at den var litt lettere å bære opp til 5. etasje, mulig eneste fordel tenker jeg. For den blir jo tyngre å trille siden du må ha både sportsdelen og bag samtidig og ikke bare en av delene som i duovognen med fashionbag. En annen fordel er jo at du kan ha to farger, en på f bag og en på sportsdelen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå