Gå til innhold

Teutonia Spirit S308

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fashionbag eller DUO-bag?

Noen som har erfaringer med disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring - men syns Fashionbag er utrolig fin :)

Skrevet

Ja enig, Tror jeg skal gå for den :)

Skrevet

Vi har kjøpt fashion bagen og den er veldig fin, og veldig enkel å ta av og på understelle i hvertfall. Kan vel ikke si så mye mer enn det siden den ikke er tatt i bruk enda :-) Lykke til med valget

Skrevet

Jeg kjøpte fashionbagen, og er kjempefornøyd med den. Har ikke prøvd duo-bagen. Det som er knall med fashionbagen er at håndtaket til å løfte den i, er i selve kalesjen. Stødig og god å holde i, mye bedre enn de stroppene mange vogner har, de kan man jo knapt bære den i hvis babyen ligger oppi. Lett å montere på understellet og grei å bære.

Supert!

Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener med duobag. Jeg har fashionbag, ikke tatt i bruk enda, men gleder meg.

Hvis du mener at duobag er den bagen du putter inni sportsvognen (så det blir en kombivogn og ikke duovogn er jeg med) Venninna mi har den, hun fikk beskjed i butiken at den var litt lettere å bære opp til 5. etasje, mulig eneste fordel tenker jeg. For den blir jo tyngre å trille siden du må ha både sportsdelen og bag samtidig og ikke bare en av delene som i duovognen med fashionbag.

En annen fordel er jo at du kan ha to farger, en på f bag og en på sportsdelen.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...