Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Endelig er eksamen i praktisk-pedagogisk-utdanning over og jeg kan nå legge 5 års utdanning bak meg og tenke jobb! :-) Herlihet det føles deilig!!!!! Hadde siste eksamen i går, muntlig, og det gikk kjempebra! Har ikke fått vite karakter på innleveringene enda, men vet av veiledning at de i hvertfall er bestått så det var bare gårsdagens muntlig jeg måtte gjennom for å være helt sikker på at jeg faktisk ville bli ferdig. Så nå kan skuldrene enskes sånn ca 50 hakk og i dag skal jeg bare slappe av og kose meg og ikke gjøre en fornuftig ting frem til i ettermiddag. Har fått lånt "snømannen" av Nesbø som jeg vil lese og så dibbe litt og gir F i slankekur i dag og har smågodt og en pose chips klar. Dette skal bli en herlig dag. :-)
La Perla Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Å så flink! Gratulerer! Må være deilig, du må jammen bare kose seg masse i dag ja.
Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer Alva, slike som deg er samfunnet tjent med - både små og store:o)
blond Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer! Ikke minst med å ha gjennomført utdanningen uten avbrekk ved fødsler! Imponerende!
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Takker :-) Jeg hadde avbrekk da eldstemann ble født da og kun studert deltid nå når mini har vært liten så det har i grunnen gått greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå