Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 lurer litt på åssen vitaminer vi gravide må ta og hvor lenge må vi ta dem? husker ikke hva jeg tok siste jeg gikk gravid*flau*
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Folat bør du ta tre månder før graviditet og i første trimester. Har du lavt jernnivå,bør du ta jern,men det bør du snakke med legen om,for det er ikke bra å få for mye av dette heller. Så kan du gå på apoteket og kjøpe noen tabletter som heter Gravid,som der er litt blanding av forskjellige vitaminer og mineraler som de mener er bra for gravide. Tran er jo veldig bra å ta også da.
~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg tar sånn spektro tror jeg de heter.. er det meste av det du trenger der.. det har jeg tatt siden jeg ble gravid:)
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 ok skal på min første legetime den 30. er bare 4 uker på vei nå. da får jeg ta en tur ned på apoteket etterpå. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå