Gå til innhold

Tråd for oss i uke 21-22 (",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, hvordan går det med dere jenter??? :-) Er formen på topp fremdeles???

Jeg har heldigvis ikke fått de "største" plagene enda, bank i bordet, men kjenner meg mer trøtt og sliten enn ellers etter lang arbeidsdag.... men nå er det snart ferie på oss, 5 arbeidsdager igjen, juhuuuuu (",) Hva med dere, lenge til ferie???

Og hvordan går det med lille nurket i magen? Sparker han/ hun masse???? Jeg nyter daglige spark og bevegelser og koser meg masse :o)

Gleder meg til å høre fra dere!!!! Blir en spennende tid fremover :o)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i bim-uke 21 nå, hopper over på uke 22 på torsdag. Er i kjempeform, og har det veldig fint for tiden! Er mye mindre trøtt nå enn før, og kan faktisk være oppe til klokka elleve om kvelden uten at det er noe problem. Skal til jordmor om 45 minutter... Spennende... Men for første gang er jeg faktisk ikke bekymret, jeg kjenner så mye spark fra den lille at jeg ikke er redd for at noe er galt. DEILIG! Jeg har også ferie snart... Fire arbeidsdager igjen nå, inkludert i dag! Skrev ut flybillettene nå i dag morges.... ÅÅÅÅÅ jeg gleder meg sånn!

Skrevet

Er 21+3 idag,nettop vært hos jordmor sammen med mine 2 "små". De mistet litt konsentrasjonen når jm prøvde å la dem høre hjertelyden,så de gikk heller å lekte;) Nyter også disse sparkene jeg får flere ganger til dagen,ser frem til ungene og kan kjenne det. Jeg sliter med bekkenløsning,så det setter jo en klar demper for ting,men jeg vet heldigvis hva jeg skal begrense.Skulle kanskje ikke reist på dagstur til Ikea?? ;)

Sånn ellers så fysisk så klarer jeg meg vel fint.. Litt trøtt idag da,men sånne dager har vi alle..

Skrevet

Tilbake fra jordmor nå, alt så fint ut. :) Jeg har et skyhøyt SF-mål... Laaaangt utenfor det grønne området... Jaja... En aktiv liten krabat, som hadde hjertelyd på 150 og sparket som bare det når hun skulle lytte. "Du er jo sunnheten selv!" sa jordmora til meg, og det var hyggelig å høre. :)

Skrevet

Heia lottepott :o)

Ja jeg vet hvordan det er å ha jentene med til jordmor. Ikke så veldig god tålmodighet nei, kjekkere å leke :o) Men er jo stas å ha dem med oxå!!!!!

Hvordan likte du filmen forresten??? :o) Jeg koste meg masse, men jeg er jo veldig STOR fan oxå så det har vel kanskje litt med det å gjøre... hun ene venninna mi holdt på å sovne, hehe.....

Ha en ellers fin dag da lottemor & ta vare på deg selv og minsten (",)

Skrevet

Er i uke 22 i følge bim.

Er mye mindre trett for tiden, men det er nok fordi jeg er sykemeldt. Jeg blir veldig fort sliten, og en familiemiddag er nok til å ta knekken på meg:) hehe

Jeg er sykemeldt pga prematur vannavgang. Har hatt en uke hvor jeg måtte ligge på sofaen helt i ro. Fikk bare lov til å gå på do, og ta en kort dusj. Men ikke dusje ofte. Veldig kjekt siden det har vært ulidelig varmt;) Men jeg fulgte alle råd jeg, for å redde den lille og for at jeg skulle slippe å bli lagt inn på sykehuset.

Lillemannen i magen er kjempeaktiv og sparker meg som bare det. Veldig koselig. Nå er jeg sykemeldt i en uke til og så skal jeg begynne sånn smått å jobbe igjen. Og det GLEDER jeg meg til!:))

Har 3 uker ferie i felles ferien:)

Skrevet

hei jeg går inn i min 22uke her på bmi...så det er deilig å vite tiden flyr fort når en har en liten gutt ved siden av...jeg sliter med bekkenløsning..men uten det så er jeg i knall form å det er deilig...gleder meg til uke 30 for da er det bare 10 uker i gjen kansje ikke det en gang,,hehe..ha en fin sommer alle sammen klem fra meg

Skrevet

Heisann jenter..Er ikke noe å si på formen min heller, har hatt et flott svangerskap så langt. Mye liv i magen, og det er kjempegøy å kjenne at den lile tulla faktisk eksisterer. Til og med pappa fikk seg et realt spark i øret her om dagen! Termin er satt til 20.oktober. Men satser på at sommeren skal fly avgårde, den gjør jo alltid det..Ha en fin sommer alle sammen:)

Skrevet

Ja, når har dere termin forresten? Jeg har termin 24. oktober.

Skrevet

Her har også formen blitt betraktelig bedre...

Sliter med å få sove, men ellers ok..

Går i uke 22 nå, håper tiden går fort..

Har Termin 22 oktober..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...