heisand? Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 vet man kan ha i bitelitt kumelk i maten da. men er det noe mer baby på 10måneder kan spise og drikke?
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 min spiser det meste av det vi har til middag. selvfølgelig ikke sterkt krydret og salt mat.... men fiskeboller i hvit saus,kjøttkaker i brun saus. pølse og potetmos. og så koker jeg alltid litt grønnsaker til han.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Mini spiste det meste mener jeg da og huske.. Han var spesiellt glad i fiskeboller og kjøttkaker..Kjøttpudding har også han stort sett alltid vært en stor fan av.. Lasagn.. ja det aller meste vi selv spiste til middag.. Prøvde jo og lage mye selv her hjemme for og passe litt p åmelk og salt nivået i maten.. =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Lillebror får også det meste som vi andre spiser. Men han får i tilleg middagsglass hver dag slik at han får i seg de næringsstoffene samlet. Det er ikke hver dag vi har så variert kost her i huset, spesielt nå som det har vært så varmt. Nå er det heller slik at jeg kun utelater få ting. Og det er bare de vanlige tingene som man får opplyst at de små ikke skal spise, honning, peanøtter ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå