Shauri Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Tenker jo bare på baby nå. Siden 4/6-08 har jeg vært kvalm og hatt murringer/stikninger i magen. Siden 9/6-08 har jeg vært trøtt og litt småfeber (eller i hvertfall varm) og følte meg veldig humørsyk. I dag 10/6-08 fikk jeg en rar smak i munnen.. så kaffi var ikke godt.. (og jeg som er så trøtt!!!) Funderer om jeg kanskje burde kjøpe et par tester, men har ikke lyst å bruke en formue på slikt i tilfelle det bare er i mitt lille hode disse symptomene eksisterer.. Aner ikke når jeg har IKM siden jeg ikke ventet til første ordinære mens før vi satte igang prøvingen. Men om syklusen min følger samme rytme som når jeg gikk på pillen skal jeg ha IKM ca 17/6-08.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Du er nok ikke alene med babytenkinga gitt! Her er det symptomleting og tolkning på høyt nivå! Hehe.. Om du ikke har lyst til å bruke en formue på tester og allikevel vil teste, går det an å bestille fra www.billige-tester.no eller en lignende side. De kommer ganske kjapt i posten altså
Shauri Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja, tror jeg må bestille noen tester derfra. Men venter til neste uke. Har en test liggende hjemme som jeg kanskje kan ta til helgen hvis jeg ikke klarer å vente lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå