bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 I dag testa jeg positivt med en digital CB test;) Men jeg tror det ikke helt gitt! Men i det siste har jeg følt meg oppblåst.. Så det stememr nåkk:P Føler jeg er 3 mnd på vei, for magen er esa ut:P haha.. Men.. når beynte det å vises hos dere? Iiiiik:D jeg er gravid! I 6 pp satt den gitt:D:D
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så mye!!Og velkommen inn hit! Men min første så fikk jeg ikke mage før jeg var 4 mnd! Men denne gangen føler jeg at magen er oppblåst pluss at jeg presser den nok litt ut også..hehe!Skal på ny ul i dag, håper på gode svar:) Masse lykke til!
svanemamma Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så mye og velkommen hit!! Magen kom rundt uke 5. Er 8+5 i dag og har en liten kul på magen. Dette blir mitt tredje barn og magen har kommet tidligere og tidligere for hvert barn.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg føler jeg har mage nå jeg... Hehe;) Den blir ikke like flat når jeg trekker den inn.. Men kan jo være fordi jeg er oppblåst. Men.. Jeg ahr litt lyst til å dra til helsestasjon for å få konstantert. Tørr ikke tro det enda:P hehe.. Selv om det sto Gravid på testen:P
:*lillefru*:har født*: Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så mye, lykke til i svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå