Manx Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er så allergisk om dagen...Er det noen som vet om man kan bruke allergimedisin om man ammer, og er det et spesielt merke som er bedre enn andre?
mamma'n til knerten Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har fått polaramin av legen min. Brukte zyrtec før, men dette fikk jeg visst ikke bruke lenger.
*1+1=2 små* Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 i følge ei jeg kjenner som utdanner seg til å bli pharmasøyt , så er de fortsatt usikker på hvordan/om/hvor mye barn påvirkes av allergimedisiner dermed anbefaler de å unngå bruken. Det er mange som har oppdaget at unger som ammes av mødre som tar allergimedisin ofte er irritable, suttrete, trøtte osv. Ikke alle leger som er like oppdaterte heller, men jeg har ikke brukt noe mens jeg ammet*nys*
Sannali Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vi skal ikke ta Polaramin... Har fått råd av min farmasøytvenninne om at det er Loratadin som er det safeste å ta. Lykke til!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg gikk på Polaramin under graviditeten,men fikk beskjed om å kutte ut denne når jeg begynte å amme...Har nå tatt sprøyta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå