Gå til innhold

tror jeg blir gal snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 5,5 mnder,som helt siden han var et par mnder har slitt med hard mage,da fikk han bare mm,men begynte med grøt f ca 1,5 mnde siden,han har vl bæsja kanskje 5-6 ganger på den tida,meste parten av tiden er han misfornøyd,surker og klager om han ikke blir distrahert,..slitene alle sammen,,,så jeg var hos legen for halvanna uke siden,han kjente han litt påp magen og litt i endetarmen,og ba meg gi han 6ml laktulose om dagen...joda skjer det samme som jeg forklarte han skjedde med mos(pære,sviske)om han ikke spyr det opp,så får han en forferdelig mageknip,prøvde liksom forklare legen dette,se for deg at du propper i deg svisker får mage knip men ikke klarer gå på do-auuu sier jeg bare...han gulper også enorme mengder,tykt skummende gulp selvom han kun har fått morsmelk...aner ike hva jeg skal gjøre nå..sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krev at han sender deg viddere til spesialist...

Skrevet

var det din fastlege du var hos?

isåfall, ta heller en tur til helsestasjonen, snakk med helsesøster, og så har de barnelege du ev kan ta kontakt med.

har du prøvd å forandre på ditt kosthold? feks ta en uke uten melk, og se om det kan hjelpe. (da må du samtidig gi han grøt uten melk!! mange 6mndsgrøter inneholder melkepulver!)

håper dere finner ut av det!!

Skrevet

var ikke fastlegen men en lege p mitt legekontor,følte vel genetlig at han bare sa at jeg kunne gi han laktulose for "å få fred fra en masete hysterisk mor",spurte de på helsestasjonen på 5mnders kontrollen,men alt er jos å NATURLIG,begynte å mase om pæremos/sviskemos/malt,som jeg da måtte forklare at han hadde fått hele tiden uten effekt,ble ikke tilbydd at hun skulle hente legen der,men jeg måtte isåfall ta kontakt med legen min...har et (så godt som) melkefritt kosthold pga jeg har melkeallergi selv.er nå 4mnders risgrøt med morsmelk han får,vi begynte med maisgrøt,som jeg nå har funnet ut er stoppende,DET nevnte verken lege eller helsesøster noe om,ennå jeg nevnte at det varden grøt jeghadde begynt med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...