Gå til innhold

Er ikke 90 ml mme lite melk til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere ammet, men lillemor vil ikke ha puppen mer. Hun er 6,5 mnd, og i dag laga jeg ei flaske til henne med 230 ml mme. Hun har bare drukket 90 ml av den, og hu har ikke spist siden kl 18:00 i går kveld!

Er ikke dette fryktelig lite? Hu er ei stor jente på 70 cm og 8500 g.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hver dag eller bare nå og da? Får hun grøt i tillegg?

Det hender jo de har mindre matlyst enn vanlig, så jeg hadde ikke bekymret meg noe veldig. Gi henne en pause og gi flaska til henne igjen, så kanskje hn vil ha mer. Hun sulter seg garantert ikke:)

Skrevet

Hu har hadd pupp frem til i dag. Men jeg har merka at hu har villet ha mindre og mindre av den, og i dag har jeg gitt flaske. Men hu har generellt spist lite på morningen de siste dagene.

Ellers så spiser hu:

Lunsj: grøt av 130 ml vann + fruktpure

Middag: 1 middagsglass

Kvelds: grøt av 130 ml vann+fruktpure

Kveldskos: bittelitt pupp, men regner med jeg begynner å gi flaske her og. (tar bare et par super, denne matøkten utgår innimellom og.

Skrevet

Hu har fått i seg 20 ml mer nå, så nå er hu oppe i 110 ml mme til frokost.

Skrevet

Gutten min er 7 mndr, han får flaske med 180 ml mme til frokost. Men ofte spiser han ikke mer enn ca 100 ml, selv om han ikke har spist på 12 timer. Han virker uansett fornøyd og legger jo på seg, så da bekymrer jeg meg ikke ;-) Må sies at han har alltid vært småspist, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...