bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Oh my gåd... Her sitter jeg med en positiv test foran meg..! Var ikke sikker på m jeg ville teste i dag, men tok fram den digitale CB testen min, og testet alikevell.. For å gjøre det mens sambo er hjemme. Tror dere ikke den viste gravid da? Jeg tror det ikke.. hehe.. Men.. Skal til egen i dag da, pga plagsom rygg, så jeg skal få de til å teste da også.. For å få det konstantert. Håper virkelig det stemmer... IIIIK
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer! Disse testene tar ikke feil
Venter09<3med ny spire Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 gratulerer... håper det er min tur snart oxo.. hehe--- lege time i dag jeg oxo...
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Det klaffer snart skal du se;) Klaffet for oss i 6 mnd nå Får bare håpe spira sitter.. Jeg hadde gitt opp al håp på å få posivit. men gitt;) der satt den
Gizom81 Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 CB digi et til å stole på den ja! Gratulerer så mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå