Gå til innhold

Mitt råd!

Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å dele min historie, og mine tanker med dere. Jeg er overvektig, og har pco. Har vært gift i 7 år , og ønsket meg barn hele tiden. Brukte ingen form for prevensjon, under hele ekteskapet og jeg ble ikke gravid. Tenkte på barn dag og natt og ønsket, ønsket , og ønsket hele tiden. Det varn ingen som fortalte meg at jeg burde gå ned i vekt...

Ekteskapet tok slutt , og livet går videre. Jeg møtte en ny mann , og forandret min livsstil totalt. Jeg var hos gyn for utredning , og hun satte meg på pergotime slik at det skulle bli enklere.Hun sa også at det ville bli enklere , hele livet ville bli enklere om jeg gikk ned i vekt! Men det virket ikke på meg , etter flere mnd gav jeg opp. Tenkte jo på barn hele tiden , telte dager , el , osv og var helt hysterisk og opphengt i dette. Etter noen mnd på pergo gav jeg helt opp. Satset bare på jobb , og begynnte å trene. Trente på elexia 3 ganger i uken , og bestemte meg for å gå ned i vekt , å hvertfall se sunn og frisk ut. Mannen min sa til meg at det var viktigere for han at han hadde en dame som tok godt vare på seg selv , og så sunn og frisk ut. La alle babytanker på hylla , og vi snakket ikke mer om dette. Var nødt til å få fokuset over på noe annet. Jeg jobbet, og trente og gikk ned ca 10-15 kg. Sexlivet fortsatte som før , men uten fokuset om at jeg måtte bli gravid. Plutselig uteble Mense , og jeg trodde dette skyldtes mitt vekttap! Men neida , nå sitter jeg her med magen og bare venter! IBabyen ser sunn og frisk ut, og det er en fantastisk følelse. kke mist motet , men tror dette er veldig psykisk også.Prøv å fokusere på andre ting. Prøv å fokusere på gode ting dere har her i livet, og vær sunne og aktive. Og dere som er overvektige som meg , GÅ NED I VEKT , det er ikke lett å høre dette , men det er en nøkkel! Alt blir lettere for dere!

Ikke gi opp , lykke til alle sammen :)

Nyt sommeren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg overvektig, men ville bare gratulerer deg så mye og ønske deg masse lykke til :)

Skrevet

Så flink du har vært, gratulerer og lykke til videre med svangerskapet...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...