Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Men det vil ikke 2-åringen min.......... Tok han over i senga våres. Ga han vannflaske, noe som resulterete i masse søl.... Så gikk vi ned for å sove på sofaen, men nå er han lys våken....: /
Miss Misantrop Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei, føler med deg. Er det varmt i din del av verden? Håper dere snart får sove begge to.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Nei, ikke så varmt. Det er nok heller myggestikk som gjør det vanskelig å sove. Skulle sikkert vært mer sta på at han skal sove i senga si. Men jeg orker ikke....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Myggestikk er vondt for voksne og barn. Skjønner godt at du ikke orket å holde han i sengen hans, det er ikke så lett å være liten heller..
Hilde_85 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 vil og sove men sitter her med mensverk som kommer å går og det er jæææææææææææææææææææææævli vondt. Så ingen søvn her heller
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 jeg vill også sooove men sitter på jobb, å er ikke ferdig før kl 08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå