Duo-yoghurt Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg og samboeren min flytter til Elverum i juli, tenkte det ville være koselig om noen fra Elverum var her inne...da kunne det jo gått ann å holdt kontakt in real life også Jeg er opprinnelig fra Elverum selv, men samboeren min er trønder:) så vi har bodd sammen i trondheim i to år nå, blir godt å flytte hjem igjen
madde på pergo Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Jeg bor i Eløverum! Send meg en pm da vel:)
Duo-yoghurt Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg får ikke sendt deg pm jeg.. Når jeg trykker på nicket ditt skal det stå noen valg på høyresiden, bl.a: legg til som venn, send en melding osv... men der står det ikke noe om at jeg kan skrive til deg.. Herregud, ble tungt forklart dette, men kan du ikke prøve å sende en pm til meg, og så får jeg se om ikke jeg får svart deg da
mami78 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hei!Bor på elverum jeg og. Mannen min er trønder også...Har du barn fra før?
madde på pergo Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Hei! Så koselig at det er flere av oss som bor i denne fantastiske byen! Hehe... Jeg har et barn på 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå