Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Saken er den at i november tok jeg kopi av alle attestene og vitrnemålene mine. Og i morge må jeg levere inn vitnemålene mine til Samordna Opptak, siste frist. Vitnemålene og attestene bor egentlig i arkivet. Arkivet er tomt. Jeg har glemt å legge dem på plass! Jeg har lett i snart 3 timer. Jeg finner dem ikke. Jeg er redd for at de har ligget i en anonym konvolutt som har blitt kastet (jeg sjekker alle konvoluitter før jeg kaster dem, men man vet aldri!). Herregud, hva skal jeg gjøre?! Hvis ikke jeg får levert de inn, så kommer jeg ikke inn på universitetet til høsten. Jeg finner dem ikke. Jeg har lett i stua, spisestua, gangen, soverom, kjelleren, bilen, overalt. Jeg har vondt i magen og kommer snart til å kaste opp. Jeg er så sint på meg selv! Hvorfor la jeg ikke dem på plass? Og hvorfor gikk jeg ut i fra at de lå på plassen sin? *hyperventilerer*
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Krisen er avblåst!!!! Jeg fant dem i pc-vesken min, av alle steder!! Hehehehehe... *lettet* Natta!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå