Gå til innhold

Mami og smurfene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Hvordan går det med deg? har formen din blitt bedre? Gikk det bra på ultralyden eller? Vi skal neste onsdag, gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Det går som det går hehe, er fortsatt like dårlig men har lært å leve med det nå på en måte. Funnet ut at jeg klarer å holde på litt mat om jeg spiser etter kl 12 om kvelden, så prøver å finne ut hva jeg kan spise som gjør at jeg legger på meg uten at det er usunt..

Ultralyden gikk kjempe fint :) har en nydelig liten krabat inne i magen som er HELT frisk og fin.

Fikk ikke vite kjønnet da, men det får vi sikkert senere.

Eneste jeg ikke likte helt var at morkaken er forannliggende så jeg må tilbake på ekstra ul for å sjekke at den flytter seg, hvis ikke så blir det ks :-S :(

Så spennende da :) har du en følelse på hva det blir da?

Skrevet

Uff så kjedelig og være så dårlig.. Var du det sist også eller? Bra du får i deg noe mat. Jeg var også veldig kvalm i mitt forrige svangerskap, men ikke så ille nå, vet hvordan det er å være kvalm hele tiden, ikke noe deilig det. Så fint at den lille er frisk og fin:) Det er deilig og høre. Får håpe morkaken din flytter seg så du slipper keisersnitt. Jeg tror det er en gutt igjen, men er ikke sikker, er spent:)

Skrevet

Ja det er kjempe kjedelig :( får så utrolig dårlig samvittighet ovenfor snuppa også.. Prøver å slappe av så godt jeg kan i uken da slik at vi kan finne på morsomme ting i helgen, men jeg blir jo så fort svimmel og uggen (fordi jeg ikke får næring) så det er ikke bare enkelt gitt.

Heldigvis er jeg straks halvveis, så jeg får bare holde ut hehe :)

Sist var jeg frisk som en fisk! Hvertfall i forhold til nå..

Ja om den ikke flytter seg selv så skal jeg egenhendig stikke noe oppi der å flytte den selv ;) jeg NEKTER ks rett og slett..

Utrolig spennende ja :) hvor gammel er sønnen din?

Skrevet

uff får håpe det gir seg snart, jeg lå på sofaen de tre første månedene og hadde også dårlig samvittighet, det er ikke noe koselig. Han blir 4 i oktober. Vi har motsatt vi da, jeg Var kjempesyk i forrige svangerskap og nå var det de tre første månedene som er nesten vanlig. Det er ikke bare bare og være gravid, men det er verdt det, og kjenne sparkene det er helt herlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...