Gå til innhold

Å lyve om hvor langt man er på vei!????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d normalt da? har ei "venninne" som gjør dette...jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør d... hun sier hun er 12 uker på vei nå, men ifølge de opplysninger om første dag i siste mens hun har sagt til meg, er hun altså bare 9 uker..altså 3 uker mindre... Hun vil jo ha et forklaringsproblem når un skal gå nesten 1 måned over tiden, om hun ikke er "heldig" og føder 3-4 uker før tiden, slik at løgnene hennes vil stemme likevel...

Jeg skjønner ikke hvorfor hun lyver om hvor langt hun er på vei, men jeg syns det er temmelig teit da...whats the point about it?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er du så sikker på at hun lyver da?

Og hvorfor bryr du deg?

Skrevet

kanskje fordi hun har ligget med feil person til feil tid også blitt gravid... det må være noe hun er redd for og dermed skjuler det.

vær en god venn og støtt henne uansett hva, prøv heller og få henne til å åpne seg og fortelle hva det er for noe enn å dømme henne .

Skrevet

Hvorfor ikke spørre henne om hvorfor hun oppgir annerledes termin?

Det behøver jo ikke nødvendigvis være noe kritisk, du bare lurer.

Dessuten tviler jeg på at andre folk holder følge med hvorvidt hun er et par uker fra eller til om et halvt år.

Skrevet

er jo ikke sikkert hun lyver da, lett å gå i surr i alt dette med uker og svangeskap, og uansett vil de jo se hvor langt hun er på vei under ordinær ul da

Skrevet

helt enig..

du høres ikke ut som en god venn..

gode venner tror ikke at venninda lyver sånn med en gang. du må ha bevis for at hun lyver...

Skrevet

vel, hun ventet mensen den dagen hun testet, og den dagen var jeg nesten 4 mnd på vei. Hun ligger da altså 3 månder bak mg. Så da skulle jeg vært 6 mnd på vei nå, men jeg er altså bare 5 mnd på vei...skal jeg liksom ha gått glipp av en hel mnd plutselig jeg da? ligget i koma jeg da?

Jeg aaaaner ikke hvorfor hun lyver, men jeg VET jo garantert at en av gangene må hu ha lyvd. eNTEn har hun lyvd om den dagen hun ventet mensen, eller så lyver hun om termin. så enkelt er d bare...

¨

Det dårlig-venninne argumentet er så temmelig oppbrukt og lite saklig i denne sammenhengen...

Skrevet

Så spør henne istede da, vi kan jo ikke vite det....

Skrevet

Det er saklig syns jeg (var ikke meg over her)... Om hun er en venninde, kunne du vel spurt henne istedenfor å klage på BIM om at hun lyver.. Mest sannsynlig lyver hun ikke, tror det må ha skjedd en misforståelse en plass..

Skrevet

hvis ikke det er saklig.. hvorfor spørr du oss om det da??

hva er poenget med innlegget ditt? hva er det du vil fremtil med det, siden su takler dårlig å få oppriktige svar?

syns du burde ta det opp med henne det gjelder, enn å spørre oss..

husk på at hun er din venn, og vi er bare noen du ikke kjenner..

Skrevet

Nå kan det være ganske store sprik mellom menstermin og ULtermin... Har hun vært på tidlig ultralyd kanskje? Jeg ble hvertfall satt en måned tilbake fordi jeg trodde jeg var blitt gravid før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...