Gå til innhold

noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veet hvor mye "overheng" man må ha på magen før man år økonomisk støtte for å få fjernet dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, men skulle tro det måtte være en medisinsk grunn for at du får det dekket. på samme måte som feks brystreduksjon blir dekket som følge av ryggplager

Skrevet

mange jeg veit om som har fått magestramming dekt etter en eller flere fødsler, er ikke noen medisinsk grunn til at de har fått det, kunn fordi at det er så mye ekstra der som de ikke klarer å fjerne selv med riktig kosthold og trening,

Hvis det skulle være en grunn er det vel mer psykisk kanskje.

Jeg veit ikke hvor mye overheng, eller om det er en grense på det, men ta det opp med legen din HI, så får du sikkert svar der, hvis det er du som har dette problemet da

Skrevet

vennninda mi fikk det... tror det var pga at magemusklene var ganske så ødderlagte...

Skrevet

Noen som vet om man kan få dette hvis magen henger over keisersnitt arret og?

Skrevet

ingen som vet, jeg har hengemage!!!!!!!!!!! :-(

Skrevet

Du kan finne internettsider der de utfører slike operasjoner å sende over bilder til dem..Så kan de vurdere om du er egnet til å få dekket operasjonen.Har to venninner som har gjort det å begge fikk det dekket.Du kan jo snakke med fastlegen din for å høre hva han/hun foreslår.

Skrevet

Er bare å sjekke sider om bukplastikk på internett.Der får du se før og etter bilder.bla...å informasjon om dette..

Skrevet

ok, har lest litt fra colloseumsklinikken, men syntes det høres så skummelt ut å bare bli sendt rett hjem med en gang, tror en blir liggende et døgn hvis en gjør det på off.sykehus?

Får søke litt etter før/etter bilder, se om noen har mage som meg :-)

Skrevet

Den ene venninna mi lå på sykehus i 4 dager...Hun andre var på privat klinikk,så da var det rett på hotell etter noen få timer etter operasjon.Men med begge har det gått veldig bra da.Fikk god oppfølging av privatklinikken,inkl smertestillende..Så ingen av de hadde vondt,det var bare veldig stramt rundt mage området.Men går noen uker før du kan løfte ting,tenker på hvis du har veldig små barn..At du samboer el noen som kan hjelpe deg mens såret gror å sånn..Vet på den privatklinikken så fikk venninna mi fettsuging inkl..pga "handtak" på sidene..,men det gjorde ikke hun som var på sykehus.

Skrevet

hadde vært fint å fått fjerna "håndtaka" i samme slengen, men de kan jeg klare å fjerne selv også, med litt ekstra vilje:-)

Det som egentlig plager meg mest er det som henger over navelen, det får jeg ikke vekk om jeg så legger min beste vilje til, strevd med det i mange år, veit noen har fått "ødelagt" magemusklene, kan det være det som har skjedd med meg og tro, eller er det formye hus som henger over navelen tro?

Skrevet

Det kan rett å slett bare være løs hud,er ikke sikkert du har ødelagt magemusklene dine.Venninna mi(har ikke annet å sammeligne med)..:),hun hadde hud hengende ned mot lårene..,men hadde ikke ødelagt magemusklene sine...Å hun har trent ganske mye,gått ned 25 kg på et pr år.Jeg tror du får dette dekket,er bare å fortelle legen din at du sliter veldig med dette..Tror ikke det skal vær noe problem å få dette dekket:)

Skrevet

Takk for svar, og beklager at jeg kuppet tråden din HI(det er meg med keisersnittet), håper du også fikk noe ut av dette! :-)

Det plager meg ganske mye, ikke sånn ekstremt, men det er INGEN klær som sitter fint på meg lenger pga keisersnittet, er selvfølgelig ikke bitter pga keisersnittet, sitter her jo med verdens beste unge:-) så det er ikke verdens undergang om jeg ikke får fiksa dette, men hører jo om så mange som gjør det, og som er kjempeglade de gjorde det, etter at smerten har forsvunnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...