Monajenten Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Det finnes mange av dem:-( Og dusteanonymknapp. Hva er vitsen liksom... Men dere? Har dere smakt Delikat sin grillpotetsalat? Herreguuud den er god!!!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jepp, den er skikkelig god...og du er ei søt jente ;-) Drit i drittungene som er misunnelige på deg...du er jo FLOTT jente faktisk...har da sett bildene av deg! Klem fra
Gifteklar:0)) Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Var inne og så på bildene av deg, og syns du var kjempefin med det røde håret. De anonyme som skrev de teite komentarene er jo selvfølgelig bare misunnelig.
Monajenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Ja ikke sant børdi? Jeg liker faktisk ikke potetsalat:-O Men den der er bare helt fantastisk:-s Tusen takk jenter;-) Jeg syns i grunnen det er helt patetisk og lavmål med sånne tråder, skjønner virkelig ikke poenget med å sitte å rakke ned på andres utseende. Jeg mener, man har jo bare ett utseende, og det er ikke så mye man kan gjøre med det...
børdi Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 nam nam nam potetsalat og grillmat.. ;-) Og kunne ikke vært mer enig med deg monajenten... klem
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Syns du er søt jeg... Skjønner egentlig ikke grunnen å si slike ting. Nei, jeg har ikke smakt den. Skal prøve neste gang vi griller.
Monajenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2008 Hoveddustetråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137956994 Nestetåpeligetråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137960516 Galihodettråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137960596
mockis me Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Hei hei snuppa!så du hadde ringt, var på DNS med besto og tante , så en handelsreisendes død.Tungt men bra stykke.IKKJE bry deg om sånne snåle syke mennesker som bruker internett til å hevde seg.Du ER nydelig du! Og potetsalaten du nevner har det gått noen bokser av her i hus ja Ka du lurte på forresten?
Monajenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2008 Tusen takk:-) Du MÅ smake den!! Som sagt så liker jeg ikke vanlig potetsalat, men jeg er sikker på jeg kunne spist hele boksen:-O Grillpølser, salat, ris og grillpotetsalat...mmmmmmm HIMMELSK:-)
Mulle :) Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Nydeligste beste jenten i verden... Tussi mi <3
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Den siste tråden der er slettet snupps. Men forøvrig, idioti. Har en sånn en i dag jeg også så det er vel noen som er i form om dagen:( http://www.dinbaby.com/forum/thread/137945191 Trivelig trivelig:(
Monajenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2008 :-( Kose med tillab. Helt utrolig at "voksne" mennesker kan sitte og rakke ned på andres utseende på den måten.... Takk mullemi *bestiverden* <3 mockis:-) Så kjekt på teater da!! Er år og dag siden sist jeg var, kanskje jeg skulle gjøre det? :-) Jeg lurte på litt hårgreier, hehe, men gidder ikke ta det her;-) Kan sende deg en mld jeg:-)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Det hele er jo latterlig! Har ikke vært mye inne på anonymforumet, men måtte jo inn nå.. Ser ut til at det har blitt stedet for de tidligere anonyme kranglerene *himle* Det er tydelig at det kun er for å provosere at folk holder på sånn! Jeg blir litt overrasket over hvor lite folk må ha å gjøre når de holder på sånn.. Du er nydelig snuppa
Trulte76 Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 Ja jeg leste de innlegga der. Ikke noe å bry seg om, sikker bare noen som er sjalu Jeg synes du er ei søt jente og overhodet ikke stygg..
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #17 Skrevet 9. juni 2008 "Annie" er i gang igjen..ikke sjokkert....venta på det..jeg har fått litt jeg også i går..hehe
Mamsen86 Skrevet 9. juni 2008 #18 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har aldri klikket meg inn på profilen din Monajenten, men nå tok nysgjerrigheten overhånd her. Og jeg hadde aldri skrevet dette om jeg ikke mente det ; Men du var utrolig flott!!! Spesielt det siste bilde av deg, hvor man så deg "godt" var nydelig :-) Nydelig familie har du også!
Monajenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. juni 2008 Tusen takk *flau* :-) Det siste bildet er forøvrig fire år siden da, hehe;-)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #20 Skrevet 9. juni 2008 Vet du hvem du ligner på Mona?? Hun Vivian fra idol! Synes dere er skikkelig like, hvertfall på det bilde hvor du har rødt hår.. Der kom liksom ansiktet ditt veldig godt frem og du og hun Vivian er jo prikk like
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. juni 2008 #21 Skrevet 9. juni 2008 *riste på hue* Oppgitt over anonymforumets kjerringer.. Seriøst! Klem til deg )
Monajenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 9. juni 2008 Hihihi mami da, det kan ikke stemme;-) Hun er jo dritpen:-)
Mamsen86 Skrevet 9. juni 2008 #24 Skrevet 9. juni 2008 De kakene dine så forresten veldig gode ut. I fare for å høres ut som en totalt psycho, så vurderer jeg å flytte nærme deg sånn at barna kan gå i samme barnehage - og JEG kan stjele litt kake når det er bursdager på gang ;-) Neida, men GODE (og fancy) så de ut! :-) Noe annet enn den, *kremt* "bamsekaken" jeg lagde til mini på bursdagen hennes.. Uff, grøsser bare av tanken, hahahaha!
Monajenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #25 Skrevet 9. juni 2008 :-O :-O :-O Mami21, det er bare til å komme, jeg baker jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå