moa_tobias Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Caipiroska 1 del Finlandia Vodka 3-4 skiver av lime 3-4 ts brunt sukker knust is Press skivene med lime i et glass. Ha i sukker og vodka, fyll glasset med knust is. Garner med en skive lime Min yndlingsdrink. Supergod og man blir "avhengig"
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Beste drinkene jeg kan få er Mojito og Caprinja
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Takker for svar jenter:o) Godt med noe forfriskende,når man skal på fest og kose seg i godværet(har bestilt godvær når jeg en sjelden gang skal ut:o)) Noen flere?
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Pina coladà...den er knallgod....bruker 1/3malibu og 2/3annanas juice...masse is biter...enkelt og friskt
M-N & sassy-susie Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 pina colada piña colada-mix og bacadi og knus is i blendern.. strawberry daiquri jordbær, strawberry liqure, lime mix å knustis i blendern mojito lime,sukker, mynteblader, bacardi, soda og masse knustis aloe vera bols melon, bacardi, sourmix, shakes med is + sitron og 7 up favorittene mine... pluss mange fler da jobber som bartender i helgene, så mange fristelser
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Mary Jazz, straight up. 2 cl bacardi razz 2 cl apple sourz sourmix liereple SHAKES topp med sprite:) (får du ikke tak i Liereple kan annen lokal epledrikk brukes, men den bør være friskpresset og IKKE fra konsentrat allerhelst) Er også glad i noe så enkelt som midori sour. 4 cl midori sourmix (skal du ha en mer "sinna" variant, ha oppi vodka også)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Kjekt å jobbe som bartender vel?Jeg bestille forskjellig hver gang og husker aldri hva de gode jeg får heter:-D høres jo ut som den partyløva som er ute på byen hver helg,men det er jeg ikke altså) Tusen takk!
rosa og en blå Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 sex on the beach (pinli, veit ikke korsen det skrivs)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Er veldig kjekt å være bartender, og enda kjekkere er det når man har et velfylt barskap hjemme også så man kan briljere litt med spenstige drinker når man inviterer til fest! Og det er ekstra digg nå som jeg faktisk ikke er gravid og bare må gå forbi skapet, men faktisk kan ta meg en liten tynn en i løpet av sommeren! Kose deg med drinkene, masse digg id enne tråden!
M-N & sassy-susie Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 ja, det e dritmorro! å mye man får lyst på... men eg e mer ett irish coffie menneske når eg e ute.. eller spanish/mexican coffie menneske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå