Gå til innhold

Navn på noen forfriskende og gode drinker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caipiroska

 

1 del Finlandia Vodka

3-4 skiver av lime

3-4 ts brunt sukker

knust is

 

Press skivene med lime i et glass. Ha i sukker og vodka, fyll glasset med knust is. Garner med en skive lime

 

 

Min yndlingsdrink. Supergod og man blir "avhengig" :P

Skrevet

Beste drinkene jeg kan få er Mojito og Caprinja

Skrevet

Takker for svar jenter:o)

Godt med noe forfriskende,når man skal på fest og kose seg i godværet(har bestilt godvær når jeg en sjelden gang skal ut:o))

 

Noen flere?

Skrevet

Pina coladà...den er knallgod....bruker 1/3malibu og 2/3annanas juice...masse is biter...enkelt og friskt

Skrevet

www.bartrend.com :o)

Skrevet

pina colada :)

piña colada-mix og bacadi og knus is i blendern..

 

strawberry daiquri

jordbær, strawberry liqure, lime mix å knustis i blendern

 

mojito

lime,sukker, mynteblader, bacardi, soda og masse knustis

 

aloe vera

bols melon, bacardi, sourmix, shakes med is + sitron og 7 up

 

favorittene mine... pluss mange fler da :) jobber som bartender i helgene, så mange fristelser :)

Skrevet

Mary Jazz, straight up.

 

2 cl bacardi razz

2 cl apple sourz

sourmix

liereple

 

SHAKES

 

topp med sprite:)

 

(får du ikke tak i Liereple kan annen lokal epledrikk brukes, men den bør være friskpresset og IKKE fra konsentrat allerhelst)

 

Er også glad i noe så enkelt som midori sour.

4 cl midori

sourmix

(skal du ha en mer "sinna" variant, ha oppi vodka også)

Skrevet

Kjekt å jobbe som bartender vel?Jeg bestille forskjellig hver gang og husker aldri hva de gode jeg får heter:-D

høres jo ut som den partyløva som er ute på byen hver helg,men det er jeg ikke altså:o)

 

Tusen takk!

Skrevet

sex on the beach

(pinli, veit ikke korsen det skrivs)

Skrevet

Er veldig kjekt å være bartender, og enda kjekkere er det når man har et velfylt barskap hjemme også så man kan briljere litt med spenstige drinker når man inviterer til fest!

 

Og det er ekstra digg nå som jeg faktisk ikke er gravid og bare må gå forbi skapet, men faktisk kan ta meg en liten tynn en i løpet av sommeren!

 

Kose deg med drinkene, masse digg id enne tråden!

Skrevet

ja, det e dritmorro!

å mye man får lyst på... men eg e mer ett irish coffie menneske når eg e ute.. eller spanish/mexican coffie menneske...

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...