Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Og som er hjemme med barnet/barna etter jobb istede for barnehage? Hvordan fungerer det?Slitsomt?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jobber natt,men har henne i barnehage. Vært et par dager jeg har vært hjemme med henne etter jobb når hun har vært syk. HELT JÆVLIG! Tro meg!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 jobbet natt når jenta mi var 1-2 år. Funket kjempefint!! Pappen jobber også turnus, så jeg kunne sove til ca 15. Hadde 50% stilling=ca 75%lønn rundturnus. Også kontantstøtte og barnetrygd,da.. = mer utbetalt enn fullstilling (pluss sparer barnehageutgifter) Jenta mi hadde et veldig sosialt og godt "stimulert" år og henger ikke etter på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Så du fikk sove når du kom fra vakt da? Du var ikke oppe med henne? Ja, det er jo veldig økonomisk lønnsomt:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 fikk sove fram til mannen skulle på jobb. Ungen sov dupp også på den tiden, fram til ca 15. Helt greit med 7 timer. Mannen hadde ungen på formiddagen før han dro på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå