Gå til innhold

Noen som jobber natt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som er hjemme med barnet/barna etter jobb istede for barnehage? Hvordan fungerer det?Slitsomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber natt,men har henne i barnehage. Vært et par dager jeg har vært hjemme med henne etter jobb når hun har vært syk. HELT JÆVLIG! Tro meg!

Skrevet

jobbet natt når jenta mi var 1-2 år. Funket kjempefint!! Pappen jobber også turnus, så jeg kunne sove til ca 15. Hadde 50% stilling=ca 75%lønn rundturnus. Også kontantstøtte og barnetrygd,da.. = mer utbetalt enn fullstilling (pluss sparer barnehageutgifter)

Jenta mi hadde et veldig sosialt og godt "stimulert" år og henger ikke etter på noen måte.

Skrevet

Så du fikk sove når du kom fra vakt da? Du var ikke oppe med henne? Ja, det er jo veldig økonomisk lønnsomt:)

Skrevet

fikk sove fram til mannen skulle på jobb. Ungen sov dupp også på den tiden, fram til ca 15. Helt greit med 7 timer. Mannen hadde ungen på formiddagen før han dro på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...