Gå til innhold

Blir alle sjekka om en er moden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig prosedyre, eller noe en ber om selv?

Evt når er det vanlig at en blir sjekka?

Håper på svar :o)

Hilsen nybegynner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sjekket idag, men så er jeg èn uke over termin også... Jordmor som foreslo dette. Tror det er vanlig. Men jeg er også nybegynner, så jeg er ikke sikker.

Skrevet

Kan tenke meg at det er mer vanlig når en er overtid, virker logisk.

Men er det vanlig å bli sjekka før termin?

noen...?

Skrevet

Jeg ble sjekka på UL i uke 32 (grunnet plager med VELDIG nedpress ) , men da var ingenting modent.. Da jeg nå i uke 36 spurte JM og Legen om det sa de at dette ikke er vanlig prosedyre med mindre det er en GOD grunn til det... dette var pga fare for bakterier der oppe... Men det er helt vanlig at de sjekker om du går på overtid som dere skriver her.

Men arrester meg ikke om det er feil, jeg er også nybegynner, men det var ihvertfall det legen og JM min sa :)

Jeg som hadde sååå håpet de skulle sjekke det snart for å se om modningsakkupungturen jeg tar hjelper :)

Skrevet

Jeg skal snart føde mitt tredje barn. Har aldri blitt sjekka om jeg er moden på noen ordinær kontroll.Jeg gikk 14 dager over med de to første. På overtidskontrollen med siste mann ble jeg sjekket,men først etter ultralyd som viste lite forstervann og fødselen ble satt i gang-da fikk jeg stikkpiller for å modnes.

Skrevet

Okey :o) Takk for svar jenter, trenger ikke lure mer på det!

Fortsatt god kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...