Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har virkelig behov for å få stelt tennene mine, men jeg greier ikke gå til hvilken som helst tannlege. Trenger en tannlege som er hensynsfull og hyggelig. Jeg er REDD for å gå til tannlegen:( Håper på hjelp!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Kjenner dessverre ikke til noen på Øvre, men kan anbefale Colosseumklinikken i Lillestrøm, spør etter B.Pande. Han er veldig ok.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Kan anbefale en tannlege på Colosseumklinikken på jessheim som heter Johanna Unnegård.Hun er kjempeflink og veldig hensynsfull:)Jeg var hos henne og fikset på tennene mine da jeg ikke hadde vært hos tannlegen på leeeeeeeenge.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Tusen takk for svar, begge to:o) Høres ut som jeg vil gå for hun på Jessheim, for jeg trenger mer enn ok;-) Noen flere forslag forresten?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Men siden det er en kjede, er det veldig dyrt der?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hos Colosseumklinikken på jessheim betalte jeg ca 80,- for røntgenbilde og ca 650,- for å borre et lite hull+bedøvelse.Betalte ca 950,- for å borre et ganske stort hull.Betalte ca 2000,- for å trekke visdomstann men da får du igjen ca halvparten på trygderefusjon.Han som trakk visdommstennene mine heter Tor Erik Holt og er oralkirurg.Han var også kjempeflink og snill.Og fikk masse bedøvelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå