Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Syntes å huske at det er veldig dyrt?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 1200 betalte jeg.. eller 1195 for å være eksakt..
-mai06&mai08- Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Det lurte jeg også på, så ringte legen idag og bestilte time i samme slengen... Der sa de det kostet 300kr... Synes det var veldig billig i forhold til det jeg har hørt fra andre-de sier fra 1000-1500kr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå