*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Snuppa på 14 mnd har muligens pollenallergi. Eller annen allergi. Holdt på å klø i øynene i ca 1 uke, klorte seg i begge øynene, så vi dro til legen. Fikk Kloramfenikol mot øykatarr, for legen mente det var det. Dette hjalp ikke, og hun begynte etter noen dager å klø i ørene også og fikk utslett i ansiktet. Fikk da allergimedisin og øydråper som ser ut til å hjelpe på kløingen. Men hun har fortsatt utslett i hele ansiktet og noe på armer og bein, og dette blir bare verre. Røde prikker og veldig tørt. Skal til legen igjen om ei uke, men må bare spørre, for det er jo så mange erfarne mamma`r her =) .
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg får ihvertfall utslett om jeg er i berøring av mye gress. Masse røde prikker.. Dette får jeg selv om jeg er nedsyltet med medisiner.
Ccathrine Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Selv har jeg atopisk eksem og det reagerer ilag med allergien min mot pollen. Har du en spesiel eksem lidelse reagerer den gjerne ilag med allergi.
rosa og en blå Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 dytter for dette lurer eg ogso på likner på det lillebror har. fikk vite det vra atopisk og måtte kjøpe hydrokortison.. har hjulpet litt. men nå har det samtidig begynt å reine ogso.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå