Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/530143 Sov så godt i senga til mamma i dagtidlig ;o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Åååå så nydelig:) Gratulerer med det lille vidunderet:)
Joikaboll@ Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Så skjønn ;-) Gratulerer med jenta, jeg har ikke fått med meg at du har fått enda jeg da og ikke har jeg hørt noen tute forbi ;o) Alt bra med mor og barn? Vitale mål? Er jo nysgjerrig da....
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hei du! nei altså, vi rakk ikke så mye tuting...hehe.. Hun kom den 6. da, sånn som jeg har trodd hele tiden ;o) Litt artig å få rett på den! Det begynte kl 8 på kvelden den 5. juni. Tak med 14-8 min mellom, men stort sett rundt 10 min. Tok seg saaaakte opp i intensitet, men det gikk veldig gradvis. Ca kl 5 på morran den 6. ble det plutselig 3-5 min mellom riene og dritvondt, klarte ikke stå oppreist og krøp langs sengekanten og pusta som en gærning..mannen min hadde klart å sove hele natten, så vekket han og klynket at nå tror jeg kanskje vi bør gjøre et eller annet. Han ringte først mamma som skulle passe Fanny, og så til føden og sa at vi kom. Reiste litt før kl 6, kom inn 06.30, etter maange vonde rier både i bilen, fra parkeringsplassen og inn på sykehuset, ned trappegangen, opp i heisen (fortsatt auauauau, vonde rier, tett i tett), i gangen på fødeavdelingen *hei jordmor, og au igjen*. Hun hadde tenkt å ta oss inn på et rom, men der jeg sto krokbøyd med rier sa hun bare "tror vi går på fødestua jeg.." Kom dit, masse rier, og gudhjelpemeg 7 cm åpning! (jeg hadde på forhånd håp om at det i hvertfall var 3-4 cm kanskje..! ble litt overrasket da ja!) Etter 40 min til hadde jeg full åpning, og på 5 min og 4-5 pressrier var hun født! En stor liten jente på 4005 g og 49 cm ) 36 rundt hodet. Rakk ikke så mye smertestillende akkurat, prøvde å få kontroll på pusten med lystgass, med mer eller mindre hell, de 40 min det tok fra 7-10 cm.
Joikaboll@ Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Uff da, høres ut som en lang natt, men det var jo raskt levert da du først kom fram ;o) Stor lita jente med mål ala Linusen min ;o) Godt å komme hjem igjen med snuppa, Kos dere masse! Var dere på barsel på mandag? Var innom der for hørselstest da ;-)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Vi var der i dag. Men damene fikk ikke til å bruke apparatet, så må tilbake på onsdag.. ( Hm...når var du der?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Nydelig hun er =D Gratulerer så mye med lille jenta =D
Joikaboll@ Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Hmmm.... tro om vi var der rundt 13 eller så på mandag. Hadde problemer når vi var der også, brukte nesten en time der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå