Gå til innhold

Flere med en 3 åring...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jenta mi har forandret seg mye i det siste...ikkje vil hun i b.hagen. Og tantene i b.hagen sier hun sutrer en del, ikkje er slik de er vant til..ho sier ho vil heller være hos meg...

 

Er det babyen i magen som kan spille inn, eller er det bare en periode 3 åringer har?

 

Bekymrer jeg meg for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok være begge deler :)

Hun er kanskje litt usikker på hva dette med baby egentlig betyr? Samtidig er det jo ikke er helt uvanlig at barn i den alderen plutselig får en slags separasjonsangst igjen. Kanskje dere skal snakke litt om både baby og barnehagen en dag? Prøv å spørre henne ut om hva det er med barnehagen som er feil, og hva hun synes om babyen så kanskje det kommer frem hva hun tenker på?

 

Synes ikke du bekymrer deg i det hele tatt, jeg kommer til å bli superhønemor selv :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...