MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Synes jenta mi har forandret seg mye i det siste...ikkje vil hun i b.hagen. Og tantene i b.hagen sier hun sutrer en del, ikkje er slik de er vant til..ho sier ho vil heller være hos meg... Er det babyen i magen som kan spille inn, eller er det bare en periode 3 åringer har? Bekymrer jeg meg for mye?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Det kan nok være begge deler Hun er kanskje litt usikker på hva dette med baby egentlig betyr? Samtidig er det jo ikke er helt uvanlig at barn i den alderen plutselig får en slags separasjonsangst igjen. Kanskje dere skal snakke litt om både baby og barnehagen en dag? Prøv å spørre henne ut om hva det er med barnehagen som er feil, og hva hun synes om babyen så kanskje det kommer frem hva hun tenker på? Synes ikke du bekymrer deg i det hele tatt, jeg kommer til å bli superhønemor selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå