giggsi Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan hadde du det på spa? Håper du koste deg masse og fikk slappa skikkeligt av.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 jeg hadde det helt fantastisk!! det var helt utrolig digg :-) først spa så litt shopping så 20 retters middag. som var helt ekstrem! jeg skal tilbake dit og spise en gang i fremtiden :-) (vi spiste blandt annet gress og det passa sinsykt bra inn) det var helt ekstremt! anbefaller en vær sliten alenemor og ta en helg på spa og resturant! "vann i munnen enda"
giggsi Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Kjenner jeg hadde trengt ei helg der ja. Men det blir nok ikke like avslappende siden jeg måtte dratt litlå med.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 sant sant. men med finvær så blir dagene enklere, selv med småen.. vi går lysere tider i møte alle mann :-) (kvinner)
Abra Makabra Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Åh, det hørtes deilig ut... Kan jeg spørre hvor du var?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 http://www.frantzen-lindeberg.com/ denne resturanten var vi på. Helt fantastisk!! (stockholm) hotellet vet jeg ikke siden spa ikke var mitt mål med reisen, men venninnen min sin. (men spa var overaskende digg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå