Maud Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Små mennesker sover visst best på tvers med føttene trukket opp under seg og med rumpa til værs. Da smiler mamma når hun sjekker at dyna er på og tenker at sånn kunne jeg aldri sovet nå!
phantomet Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Andre små mennesker sover også rart helt åpen mot verden med brystet bart å ligge slik trygt med lemmene spredt mamma blir glad, rett og slett
Graciegirl Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg måtte trekke på smilebåndet da jeg leste diktet ditt. Det er Lykketrollet på en prikk!!! Rumpa rett opp, gjerne med teppet i en krøll under seg. Innbiller meg at det kanskje kjennes litt ut som da han var krønsja sammen inni magen?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå