Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Er du sikker??? Jenni kommer til finalen............. DeeAnn også!! Og han velger: INGEN AV DEM! Synes det var litt kult:0)
Dronningen! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Ikke det at jeg følger med på ungkaren men om det er utfallet så er det utrolig spenstig gjort:o)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hehe... Tøft!! Ser ikke på, men er visst nysgjerrig av meg allikevel;)
Gulosten™ Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Hehe ja, det var en original vending. Jeg måtte jo google dette greiene for en uke siden, og fant da ut hva resultatet ble. Så nå gidder jeg ikke å se på lenger. Det har tapt seg så sinnsykt... Hehe.
**Min nydelige Milla** Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hæ?? Gidder han ikke velge en av de to som går til finalen??? Hva er det for noe da? Tuller dere?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Nei det stemmer...Ble ikke forelsket i noen av dem. Fair enough!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå