ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har nå prøvd i snart 2 år på en attpåklatt, som er sterkt ønsket av alle sammen! Men har desverre mistet i uke 10 en gang og uke 5 to ganger! :-( Blir liksom litt frustrert og oppgitt over at det aldri klaffer! Flere som har prøvd ei stund og har det på samme måte? Gynekologen sier vi må bare prøve igjen til det sitter, for vi har friske velskapte barn fra før så det er ikke noe som er i veien for at vi ikke skal klare det en gang til!
Dotten Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Huff ja. Men nå har jeg ikke hatt noen sa/ma da. Heldigvis. Synd at dere må oppleve dette gang på gang. Vi får virkelig håpe du blir raskt gravid igjen, og at denne gangen sitter spiren som støpt i 40 uker!!! Er selv i min 24. pp (2 år), så er møkklei. Vi har ei jente på i overkant av 2,5 år, så vi også har jo heldigvis barn fra før å kose med, men hvorfor nr. 2 ikke kommer snart, vet jeg ikke. Har vært til gu og alt er bra...!? Hmmm. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå