babygullz <3 vilde Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Mi lille gojente sparker utrolig mye nedover for tiden! sånn at jeg bestandig må tisse. Kjennes ut som d er den fossen på vei ut, men d kommer såvidt en dråpe hver gang jeg skunder meg på toa.. Noen ganger sparker hun også ned og bakover, sånn at d er ganske ubehagelig... Syns d er best når hun sparker ut på sidene, d gjr hun ofte når jeg ligger på siden, om morgen og kveld og har tatt natta=)
temine Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Her er det over alt. Tror han har gooood plass der inne. Den rareste følelsen er når han sparker rett ned, kjennes ut som om han hopper trampoline på noe i underlivet. Blæra eller noe slikt må det være, for må alltid løpe på do:) Veldig koselig med spark:D
Mamma til en engel<3 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Her sparkes det også OVERALT:D hehe.. og masse og kraftige spark:D Huff hater rett og slett når den sparker nedover som dere sier, ekkelt det jo, må nermest springe på do:p hihi!;o)
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Vår lille prins har det travelt! ;D Han sparker overalt..! Plutselig er det her, så er det der og før jeg vet ordet av det kjennes det nedover mot underlivet - det kiler litt. På en merkelig måte. Avogtil er det så karftig at jeg skvetter og avogtil sånn at jeg nærmest må løpe på do med en gang, som dere også har erfart Idag har det vært mest på venstresiden da, magen har vært skeiv også. Mye større og hardere på den siden enn høyre Gøy når det er såpass mye aktivitet blandt de små gullene våre!!
Nesta_L med guttebebis Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Han sparker mye ut mot høyre side, men det virker egentlig som at han er både her og der til alle tider :-) Kanskje jeg får en liten kick-boxer!
Rascal_4.11<3 Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Her sparkes det også litt overalt, før sparket han mest på høyre side, men nå er det mer turning over alt der inne, heldigvis ikke så mye nedover for det er skikkelig ubehagelig ja spesielt om man har lang vei til do
MammaRikke Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 kommer fremdeles ikke spark her. bare de boblene.. men de blir jo kraftigere, så da er det nok ikke lenge til hun kommer med kraftige spark ) kjenner det mest i høresiden uke 22 +1
ChellBell - har født! Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Hun lille her sparker bare helt nederst ved truselinjen og har gjort det siden uke 16! Livmoren er jo over navelen så jeg skulle jo tro jeg snart ville kjenne henne andre steder også, men nei... Forløpig er sparkene også ganske svake. Pappan har ennå ikke klart å kjenne utenpå magen, så vi venter i spenning!
Ønskebaby08*12 Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Her sparkes det i alle retninger, og helst overalt på en gang, så regner med at hun veiver med armene også :-) veldig koselig, men litt slitsomt når det går utover nattesøvnen. Begynner å sparke så hardt nå at jeg ikke får sove, eller våkner av spark. Hun har nok fortsatt god plass der inne, og er i aktivitet stort sett hele tiden :-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Sparkes nedover slik at jeg springer på do hele tiden, litt på siden også..ikke noe mer enn det.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Prinsessa her i gården er nokså livlig av seg jevnt over, de siste dagene har hun hatt hikke også merker det på små rytmiske "hopp" som ikke er spark. Utrolig koselig å kjenne at det er aktivitet, selv om det kan være litt pes når man prøver å få sove om natta
verysoon Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Kjenner ikke stort ennå jeg. Er 18+4, mulig det er noe tidlig for de helt store sprellene. Har kjent antydninger noen ganger på nettene,- blir gøy med mer bevegelse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå