Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har pluttselig fått så overfølsom blære.....veldig slitsomt. Noen andre som merka slikt etter ammeslutt.....drakk jo lite da eg amma så alt reiste vel til melka.....så når eg slutta å amme springer eg på do i ett vekk....KAN DET VERE EN SAMMENHENG ELLER???? Har vert til lege,det heile starta med ein urinveisinfeksjon...men no seier legen att eg nok har overfølsom blære....uff=( Kan eg ha hatt det heile tida etter fødsel uten å merke det???? Snart 9 månder siden fødsel....som var hard.
Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har overføsom blære! Og andre endringer må vel være at puppa for inn og magen ut
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ikke merket noe på blæren, men jeg la på meg da jeg sluttet å amme. Ikke så voldsomt mye, men litt, så stabiliserte vekten seg.
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Merka du det pluttselig da du amma mindre da eller???? og hva hjelper for deg??? Har fått tabletter av legen men syns alt virket så lettvindt....du har ikkje urinveisinfek...så da har du overfølsom blære liksom...puppa for inn ja hihi=)
Duracella Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er ganske sikker på at overfølsom blære kan trenes? Synes å ha hørt noe slik en plass. Prøv å google, eller finn en forening av noe slag. Legen din burde kunne gi deg bedre informasjon også, men ofte mangler de kunnskaper de også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå