Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har sett litt på dette i dag selv, og funnet ut at vi går nå for Ole Brumm sin klubb. Har nettopp meldt oss ut av Go'boken, for jeg synes ikke pakkene sto til prisen. Lillemor er kjempe glad i Ole Brumm, og lyser opp når de kommer på tv! hehe.. Billig i forhold til mange andre og.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Enig med "Happy_girl - The original". Ole Brummklubben er ganske billig i forhold til andre. Kjempefine pakker til litt under 200lappen. Det er 12 pakker til sammen og to av de er til halv pris. Anbefales:)
Snupi27 Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 hmm.. jeg som er så fornøyd med go boken..! maxpris er 218 kroner og da får man 2 bøker hver mnd. emilie elsker hvertfall de bøkene.. fine farger og liten tekst som rimer så det ikke blir for lenge å sitte rolig..
wjkcg Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Synes Goboken er bra. Har hatt den tidligere for tantebarn og nå for eget barn og ser at bøkene er veldig populære. Min ligger lenge med tøybøker og speilbøker om dagen nå - er tre mnd. Liker også det at man kan bestille deler av pakken og ikke må ta hele hver gang. Tester ut bokklubben nå. Så langt bare fått velkomstpakken, og er litt kritisk til at man ikke kan avbestille noen pakker. De Disneyklubbene er kanskje fine for de helt små, men tekstene i bøkene er så utrolig dårlig laga og dårlig oversatt, så veldig kjedelig for voksne å lese dem. Viktig for kosen at teksten er fin for begge. Blir og mye plastikkting som egentlig ikke er noe særlig morsomt for barnet. Men den røde bagen fra Ole Brumms velkomspakke er super, så anbefaler å melde seg inn og ut, bare for å få den : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå