¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Må bare høre, noe dere her inne begynte å legge på dere!? Jeg er i min 7 uke (6+4) og har ikke lagt på meg noe enda!Syns dette er litt rart, men kan ikke huske når jeg begynte å legge på meg sist gang! Spiser litt mye fortiden, eller ikke mye, men ofte! Har feks måtte hatt 2 middager i dag! Liker bare ikke å veie så lite! Hva er normalt ca??
c";) Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 hei der jeg er i min 10 uke (10+2) og merket idag at jeg har forandret meg endel... skulle ut å spise med jobben, og dro ut den ene buksa etter den andre og ingen passet lenger. og dette har skjedd i løpet av de siste 14 dagene. med de 2 andre graviditetene skjedde ikke vektøkningen så fort, så tror slikt varierer litt... vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg men tipper det må være fra 5 kg ++
sekke Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 tror begge deler er vanlig jeg. både å legge på seg litt og ikke gjøre det. grunnen til at mange legger på seg i starten(inkludert meg selv) er jo mer matinntak. uggen og kvalm og bare lyst på dårlige ting å spise. må jo begrense meg da jeg har ei datter på 25 år som selvsagt har lyst på alt som er usundt hun også. har nok lagt på meg i kg el 2. det er pga at jeg trener egentlig nesten daglig. men ikke gjort det så mye i det siste pga dårlig form. men matinntaket har ikke gått ned. huff..' ikke noe å være bekymret for. bare nyt det.
sekke Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 ler av meg selv. har så klart ikke en datter på 25 år,men 2,5 år. forresten er jeg 6+ 4
BAcer vil ha flere :) Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke det er noe å bekymre seg over så tidlig! Det er mange som også går ned i vekt i de første ukene. Kiloene kommer tidsnok skal du se Jeg er 6+2 idag, og har faktisk gått ned 1 kg. Forrige gang gikk jeg også ned et par kilo før jeg begynte å gå andre veien da jeg var rundt 12 uker tror jeg..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Hei takk for svar jenter! c";) : Vist du er 10+2 i dag så er du vel inne i din 11 uke, ikke lenge igjen her på 1 trim da!Heldiggris! Da satser jeg på at det kommer i løpet av noen uker da! Sekke: Hadde blitt utrolig imponert om du hadde hatt ei på 25 år..hehe!Tidlig å begynne i 5 års alderen! Godt jeg ikke begynte før jeg nesten var 18, da jeg fikk mensen som 9 åring! Men har hatt lyst på unger siden jeg var 15..heh! Jeg tar alt som gode tegn for tiden, går mye på do, veldig bra, er kvalm til tider, veldig bra, men ikke lagt på meg noe, dårlig tegn! Får alltid høre av fam(de sier det bare fordi de er glad i meg) at jeg er for tynn, og at de mener at det er derfor jeg mister. Men jeg vet jo bedre, og tro meg jeg spiser!!Men har god forbrenning, alltid hatt det!Er 1.73cm og veier 50 kg. Vil så gjerne opp i vekt!!Men tar jern, og folsyre og spiser sundt, så vet spiern får nok i seg!
tvillinger i oktober Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Hei! jeg går nå i min uke 24 og de 3 første mnd tok eg av 12 kg å 2 av de kg e komt på igjenn :-)
Amabolla Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Hei Som de andre sier så er det ikke noe å bekymre seg over i 1.tri. Jeg er like langt på vei som deg og har ikke lagt på meg enda. Ved første graviditet la jeg på meg 3 kg i 1 tri. Nå har jeg ikke samme suget etter mat. Jeg la på meg nesten 30 kg ved første graviditet-håper på å unngå det nå
har spire i magen min Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 først må jeg bare si at INGENTING ER NORMALT ELLER IKKE NORMALT:) det som er normalt for meg trenger ikke være normalt for deg:) vi er såå forskjellige! noen er korte og litt lubne, noen er lange og tynne, andre er akkurat passe:) det er så forskjellig. jeg er 1.80 lang og veier normalt 63-64kg. hele fam min er lange og tynne. men i forrige svangerskap la jeg på meg tilsammen 18kg! det er mye, men det syntes nesten ikke på meg pga jeg er så høy! det går i høyden. fettet strekker seg og det gjorde magen også, så jeg fikk aldri skikkelig høygravid kul. da jeg skulle føde trodde legen utifra magen at jeg var rundt 6mnd på vei!! så kroppene våre er veldig forskjellige. men jeg la på meg veldig tidlig forrige gang og fikk pang store pupper:) det virker som det går den veien nå også men forrige gang så var jeg litt avhengig av pepsi hver dag...så jeg innbilte meg det at det var pepsien som hadde gjort at jeg la på meg så mye. så etter forrige svangerskap sluttet jeg HELT på brus og det har jeg holdt siden og det er nå snart 4 år siden! jeg har vært flink:) og jeg skal ikke drikke pepsi eller brus i dette svanger skapet heller:) brus er som flytende sukker og la deg ikke lure av light brus:) drikk farris eller vann:) det er jo så mange smaker på farris også nå om dagen så det skulle ikke være noe problem: Jeg er bare 6+3 men alt nå strammer det litt med noen bukser:) lykke til masse!
svanemamma Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er 8+5 og har tatt av ca. 5 kilo. Er forferdelig kvalm hele døgnet. Med mine to første gikk jeg opp et par klio i løpet av de 12 første ukene i begge svangerskapene.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 jeg har også gått ned 5 kg, er 11+1 i dag.. magen har begnt å komme, har nok tatt av på resten av kroppen. Men i mitt forrige svangerskap tok jeg av 10 kg første 4 mnd, og var -1 kg fra startvekt den dagen jeg fødte.. Det var ikke hyggelig.. Har bedre tro denne gangen på at kiloene kommer når jeg er ferdig med kvalmen:)
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er også 6+3 idag. Spiser hele tiden og syns magen har forandret seg. Ulempen min er at jeg hadde litt mage fra før, men jeg syns "håndtkene" på siden har minket og magen har blitt spissere foran. Jeg har ikke veid meg enda. Kanskje jeg skal prøve det i dag... Forrige gang gikk jeg ned i vekt fra uke 8-9, men utover svangerskapet la jeg på meg det jeg skulle og la på meg 12 kg til sammen.
Summerheat85 Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Her er jeg 11+1 og har gått ned 4 kg...er individuelt dette... har med kvalme å gjøre for det meste...har ikke spist så mye og har kastet opp den siste tiden...men har gått jevnt ned siden uke 4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå