Gå til innhold

skal dere kjøpe parasoll på vogna??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke hatt det med første som er født i juli. Snur voga etter sola. (Kan flytte håndtaket over også) Føler at den hadde stått i veien og fektet. Måtte i såfall tatt den av og på etter forholdene.

Skrevet

Regner med at jeg må gjøre det ja... Har sett at alle henger pledd over åpningen for å skygge for sola, men så fikk jeg høre her inne at det bør man hvertfall ikke gjøre. Og det er jo egentlig logisk, man stenger jo lufttilførselen fullstendig, så det må jo bli kvelende for babyen.

Så jeg får vel investere i en parasoll i stedet.

Skrevet

Nei, det skal jeg ikke.

Jeg skal bruke teppe og det har jeg jaggu meg god samvittighet for også!

Fornuft er et godt ord..

Heng det teppet halvveis ned. Ingen sol - masse luft.

Problem løst!

Skrevet

Hehe nei, trengte ikke det til forrige barn, trenger det neppe nå heller ;)

Skrevet

Nei, har ikke trengt det til lille på 10 mnd og kan ikke se for meg at det blir noe behov til neste heller.

Skrevet

får augustbaby, og kan snu håndtaket på vogna så tror ikke vi kjøper det..

har tenkt å kjøpe sånn liten forlenger av kalesjen da, som man fester på toppen som stikker litt ned, og skjermer litt for sola.. men får se hvor mye det trengs først.. tenkt å prøve å bare snu vogna først.. og venne babyen til å sove med lys (ikke direkte sollys rett på da) inne i vogna..

Skrevet

Ja den er bestillt!! For oss er det ikke aktuellt å bruke teppe da vi ikke syns det er noe fint. Parasollen er enkel å feste så den skal vi ha på på soldager, men det er nå vår mening da, så her blir det parasoll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...