MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Er vi sinte, triste...? Jeg veksler mellom begge..kinaputt på jobb og hjemme er jeg sippete!
liten spire Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 merker att lunta er ganske kort om dagen .. merker jeg begynner og bli sliten og litt lei , pluss varmen .. har 10 dager til termin så skal bli deilig og bli ferdig
endelig mamma t 2 :) Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 For det meste veldig godt humør Kjeder meg utrolig da, men det har lite å gjøre med hormoner.. Har mer å gjøre med at jeg ikke er vant til å ha så lite å gjøre. Har gått rett fra stappfulle 12-timersdager til ingenting :-| Må skaffe meg en eller annen vente-hobby, ellers kommer jeg sikkert til å bli gretten, hihi..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Merker jeg har mindre tolmodighet hvertfall om jeg har sovet lite.. Men ellers ganske greit..
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Kinaputt ja... hehe.. Fredag freste eg nesten til kundane i butikken eg jobbar i. Og er er vanligvis ei gladjente som ik sparer på smil eller latter;-) Og då eg kom heim frå jobb fortsatte eg i samme tralten.. Er nok ikkje den lettaste å bu med for tida. Men heldigvis veit min kjære at dette er forbigåande og han er heldigvis både tålmodig og forståelsesfull;-) Ska bli fantastisk digg å bli normal igjen;-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 uff i dag er d ikke greit å være gravid å hormonell.. gubben er bortreist.. halsbrann til tusn... magevondt.. skulle vært på butikken men å gå i snegle far en halvtime hver vei i pissregn å vind.. funker dårlig....
010808 og 200312 Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 om jeg diskuterer med noen å de ikke er enig eller er vanskelig når jeg vet jeg har rett, tenner jeg på alle plugger... samboern liker å småterge meg, da klikker jeg!! å det skal ingenting til før tårene kommer... veldig opp å ned her!
augustmom Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 får lyst å gråte av så mye rart. er et følelsesmessi vrak noen ganger.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Gråter mye lettere nå! Tar ting mye lettere inn på meg..litt uvanlig:) Er ikke typen som tar så lett til tårer til vanlig..
Supermamm Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Ja, her er det kortere lunte og raskt til tårer. Spesielt om jeg er sliten og trøtt. Gleder meg til å bli meg selv igjen!
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2008 Grusomt å ha det slik!! :-) Glad det er litt kjøligere ute nå, hadde d vært varmt i tillegg til at jeg var på jobb i dag...tør ikkje tenke på konsekvensene...Måtte grine litt da sambo mente det var for lite grøt igjen til han etter at jenta og jeg hadde spist...(an kom sent hjem fra jobb) Men nok grøt var der...og trøst fikk jeg!!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Er stort sett veldig glad, men har nok litt kortere lunte og gråter lettere enn normalt.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har blitt ganske flat i humøret de siste månedene. Latteren sitter ikke like løst som vanlig, men heller ikke sinne-/gråtetoktene er like hyppige. Kan ha sammenheng med at jeg begynner å bli litt mentalt sliten, mye å holde styr på i hodet osv. Men innimellom smeller det til og jeg kan veksle fra latterkrampe til gråtetokt på en time. Ikke lett å forstå for en stakkars mann, men han har taklet det kjempefint hele tiden. Snille samboeren min
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har aldri vært så følsom jeg er nå!!! Får klump i halsen for ingenting, og det er liksom like før tårene triller også. Dessuten irriterer jeg meg ganske lett. Syntes folk ofte er teite. Ikke verdens mest tolerante for tiden!! Er nok bare sliten og lei. Stakkars mannen min, tror nok han egentlig syntes jeg er litt slitsom selv om han fremstår som kjempetålmodig. Men egentlig har jeg ikke noe å deppe for. I god form og bare 10 dager til termin :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå