♥mini♥lille♥knerten Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Eller kan han bare ta to uker fødselspermisjon. Vi taper så sinnsykt mye penger på det, og far har 9 uker ferie til gode han heller da kan ta med full lønn.
togutter-08og10 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Han må ikke ta det, men da mister dere de ukene. Hvis man har spesiell grunn går det ann å søke om å overføre de ukene til mor, men mange får avslag.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Han "kan" jo ta både ferie og fedrekvoten på likt vel? Da blir det jo enda bedre betalt i 6 uker hvertfall.. Er vel strengt tatt ingen som sjekker det siden han ikke er på jobben da. Er sikkert ikke helt lovlig,men han er hvertfall ikke på jobb....
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Det må være noe veldig tungtveiende som ligger til grunn for at permen skal kunne overføres fra far til mor, det holder ikke at dere taper penger på det... Så derfor vil dere altså miste de ukene han velger å ikke ta. Men utover det, så er det vel helt opp til dere om han vil ta hele, deler av eller ingenting av permisjonen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå