Ranveig R Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Nokon som har med seg merkelege ting når dei er ute på tur? Eg har ALLTID strikketøy med )
Mulle :) Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Asan intimservietter... Vet aldri når man må på toalettet og er ikke alle steder de ser fantastiske ut
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg fant ei tube med Aurax i stelleveska i dag. Liggi der siden i fjor sommer tydeligvis. Også har jeg ei ekstra truse til meg selv (sammen med bind og tamponger) En rull med hundeposer har jeg visst også. Hehe...er snuppa som er "hunden" vår asså.
ifie Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Kanskje det er DER jeg skal lete etter aurax´en!? Takk for tipset, Sirkeline25! Jeg har også hundeposer og bind. Batteri og refleks + babystasj. Ikke noe spennede og rart der, altså...
Duracella Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Bikkjas bæsjeposer har fast plass der. Veeldig greit til bæsjeklær når uhellet er ute.... eller når bikkja er ute.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Labambie: hvor får man kjøpt disse "bag-it" bleiposene? De kan komme godt med nå som snuppa er sluttet med bleie.Hun har noen uhell innimellom og greit å ha en plass å legge våte klær når vi er på tur.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Bruker ikke stelleveske lenger, men jeg gikk altid rundt med pumpa til hjulene, ikke ¨så rart, bortsett fra at den var mistenkelig lik en dildo. Mange som stirra på den når jeg dro den frem for å finne noe i rotet:)
Gunni_2 Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Et par bokser med Rosebudsalve, håndkrem, kvitteringer og småpenger. Har ikke brukt tingene så mye, men greit å ha
Sommerfugl78 Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Det må bli den lille lommekniven min. I sølv, med gravert navn på. Kjekt å ha )
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Paracet. Penn! Alltid fotoapperatet, kanskje ikke så rart, men føler mange har sett litt rart på det..... Allergitabletter til meg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Kaptein Sabeltannpistol, faktisk. 3 åringen som har puttet oppi )
giggsi Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 imodium he he.......om uhellet skulle skje førstehjelp skrin er det vel heller ikke så mange andre som har
rosa og en blå Skrevet 9. juni 2008 #17 Skrevet 9. juni 2008 i sted låg der ei vekkerklokke (vesla har puttet den der) flaks eg tilfeldigvis såg den- hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå