Gå til innhold

Mat, mat, mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som syns de spiser hele tiden?? Det går heldigvis i mat da og ikke snop og godterier....

Husker ikke hvordan dette var forrige gang, men håper det går over etterhvert. Man skal jo ikke spise for to selv om man nå er to....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg melder meg på her, spiser og knasker på noe hele tiden! Gulrøtter, kjeks osv, og har hatt 2 middager i dag, hvis ikke så blir jeg uggen. Det er jo veldig bra og et godt tegn, men da hiver jeg i meg noe!

Er litt bekymret pga jeg ikke har lagt på meg noe...men håper det kommer etter hvert!

Skrevet

skulle ønske det var sånn.. men akkurat nå har jeg ikke lyst på noen verdens ting... tvinger meg til å spise litt. blir litt bedre men kvalm igjen ganske fort... ikke noe moro... gått ned ca. 4-5kg... men også pga at jeg har sluttet med alt med gluten..

Skrevet

Har ikke kick jeg heller.. Heller omvendt.. Svinekoteletter som jeg eeelsker, hater jeg plutselig nå.. Får py bare jeg tenker på det.. hehe

Skrevet

Jeg håper det jevner seg ut litt utover ukene. Jeg tror clue er å spise litt frukt innimellom istede for all maten:) Jeg ser bare for meg at kiloene hoper seg på her....

Skrevet

Jeg også spiser hele tiden. Blir akutt sulten og venter jeg mer enn 30 min med å spise blir jeg svimmel, skjelven og kaldsvetter... jeg har lagt på meg litt. Har alltid vært en spinkel jente, men nå er jeg litt mer deigete plutselig. Skjedde på 14 dager. Er 6 uker..

Skrevet

Må spise ofte jeg ogå vis ikke går jeg i bakken.Blir svimmel vis de går mer en 3 timer mellom måltidene.

I dag hadde jeg sjokoladekake kikk måte bare lage en, å de var kjempe godt, fra før av er jeg ikke noe kake meneske. litt rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...