Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke om den har festet seg da.

Men var til JM forige mandag og da lå den lille med hodet opp. Og var på 3D på fredag og da hadde den lille lagt seg med hodet ned:)

Er 31 uker i følge bim og 30 ifølge lege og UL

Skrevet

første festet seg 33 uker...

nå er det ikke festet enne og er 38 uker i dag

Skrevet

Jeg var hos jordmor i forrige uke, da var jeg i uke 37 og hodet hadde festet seg og alt var klart. Hun trodde også at han kom litt tidligere enn antatt og det er jeg også overbevist om at han gjør.

Skrevet

Hodet festet seg for en uke siden når jeg var 37 uker:)

Skrevet

Jeg var hos JM i uke 34 da hadde ikke babyen festet seg,men var til JM i dag uke 36 og da hadde babyen festet seg og ligger godt ned i bekkenet. Så i løpet av disse 2 ukene festet han seg;) Jeg er førstegangs fødene...er visst litt forskjell på når de fester seg om man har født før.

Skrevet

Hodet trenger ikke å feste seg før fødselen i det hele tatt, selv om du er førstegangsfødende.

Skrevet

Min er ikke i nærheten av å ha festa seg ennå i alle fall.. 35 uker på vei og ligger på tvers. Jaja, vi får se om han snur seg. Dersom ikke blir det keysersnitt, sier legen, han kan jo ikke komme ut på tvers! (...heldigvis.. Det høres VEL vondt ut..) Om han ikke snur seg selv, blir han forsøkt snudd om to uker. Og går ikke det, blir han henta ut ei uke før termin ca.

Spennende!

:)

Skrevet

Ja, det blir spennende å se..

Hodet til babyen har festet seg her.. er 32 uker på vei.. trodde det skulle skje mye senere, men det er kanskje vanlig..

Er førstegangs.. blir spennende å se når jenta kommer. hun kan hvertfall vente 6 uker til synes jeg!!

Skrevet

Sist festa det seg aldri, og det ser det ikke ut som om det gjør denne gangen heller

Skrevet

uke 40 med førstemann, uke 33 nå med andremann

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at hodet var festet i uke 32. Dette har jeg fått bekreftet på alle kontroller etter (er på overtid nå). Men i går var jeg på sykehuset og der sier de at hodet IKKE er festet! Ble litt overrasket da =)

Skrevet

Ingen av mine 3 barn har festet seg, men kom greit ut fordi:-)

Skrevet

Jeg er 2 dager på overtid og hodet har enda ikke festet seg. Er andregangs- JM sier det kan være 'god plass' der. Første gang festet hodet seg omkring uke 35 tror jeg.

Skrevet

lillegutt festet seg i uke 38. merket det godt. lettere å puste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...