Gå til innhold

Finnes det en flaske som ser ut som en pupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 3 1/2 mnd som fint kan ta flaske. Men da kvelden kommer og han er trøtt så nekter han flaske. Da er det kun puppen som gjelder. Blir kjempesint og hysterisk om jeg prøver flaske. Dermed tar det desto lengre tid å få ham til å sovne da jeg kapitulerer og gir pupp.

Saken er den at jeg er invitert på to fester i nærmeste fremtid som jeg så gjerne vil på. Den ene kan han egentlig bli med på, men da betyr det jo at jeg kjører. Den andre kan han ikke bli med på. Kan jo ikke overlate en hysterisk skrikende unge til svigers heller. Og han sovner ofte ikke før rundt disse tider (22), så å legge føest og deretter dra på fest blir liksom ikke noe tema..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier at tommee tippee skal være en puppeflaske, men den klarte ikke lure datteren min;)

Skrevet

hehehe.....det der har vel flere etterlyst...du får utstyre svigermor med hjelpebryst....men regner med at det er for ekstremt ;-) Nærmeste jeg kommer på...ellers så likte nr 2 chicco flaskene..de var vist mest lik puppen tydeligvis, for hun var puppunge deluxe...jeg kunne ikke gi henne flaska, ku pappan. Jeg brukte hjelpebryst selv da jeg ei periode hadde litt lite melk siden det var eneste sjans for å få i ungen nok siden pappan var på jobb.

Skrevet

MAM-flaskene. Eneste flaska min gutt ville ha. ANBEFALES!

Skrevet

Har MAM og den ville han ikke ta i det hele tatt. Bruker Avent nå og han tar den jo fint bortset fra på kvelden da han skal sovne for natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...