Mulle :) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan går det med lille søtnosen ? Kommer dere dere av sted? Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ohhh, hihihi.. Jeg er blind på begge øya! Ja, han er såå myye bedre:o) Spiser, drikker, ikke feber og helt i farta:o) Så god du er:o) Nå bare går jeg og tripper, drar om litt mot flyplassen. Alt er pakket og klart og snille tippemannen driver og steker baguett til meg, hihi:o) Alt bra med deg? Så fine bilder fra utdrikningslaget ditt. Ikke lenge igjen nå! Du kommer til å bli en fantastisk pen brud. Gleder meg masse til å se bilde av deg. God klem
Mulle :) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Åhh så flott da.. Vet du hadde gledet deg sååå masse til denne turen.. Godt han er i toppform igjen... Åhh væreste er å bare vente på å komme seg ut døren Snille tippemannen da :D Håper dere får en fantastisk tur... Ja her er alt topp Nei no er det bare 11 dager igjen Takk ja bilder kommer God tur snuppen.. Sol deg litt for meg og Klem klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Ja, han fikk nesten ikke sove. Gledet sånn til å kjøre fly:-D Takk for det vennen, regner med vi kommer til å kose oss ja:o)) Hihihi, er hjemme igjen til å ønske deg lykke til på den store dagen da:o) Nå får jeg gå og vekke lille Trall vel:o)) God klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå